recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - htc flyer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

htc flyer

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kermode Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: htc flyer
    Sendt: 07-Maj-2012 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af frisendahl frisendahl skrev:

Godmorgen

Jeg regner med du har klaret det, ellers google "android play butik" der er en opskrift på fremgangsmåden punkt for punkt.

Kniber det stadig så vendt tilbage.

Jeg håber junior bliver glad for den.

mvh


Nu har han ganske vist fået løst sit problem, men hvad med at give en link i stedet for at blive ved med at gentage det samme? Det er sgu da forskellige hvad folk får, hvis jeg skriver "play butik" kommer der et eller andet spil til små piger.
--
DR - landets største jobskabelses ordning.
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 21:01
hej igen

det var dog fight der ville noget.
tillykke med det.
jeg håber junior bliver glad.

mvh
john hansen
Til top
Lyck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 19:01
Hej

Jeg hat prøvet alt "næsten" for en time siden lavede jeg en factory reset igen og startede forfra, stadigvæk det gamle marked og serverfejl. Jeg rode lidt mere med det og var ved at overveje at sende den ind, jeg har talt med HTC support idag og de mente den skulle have en ny installation på værkstedet. Jeg sad og overvejede andre muligheder da jeg fik den ide at prøve at koble den på min telefons hotspot og vupti så kunne jeg downloade apps og pludselig blev marked opdateret til play. Bagefter oblede jeg den på mit alm. trådløse net alt kører bare perfekt nu. Smile

Mvh.
Henrik
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 09:56
Jeg tænkte på om du har forsøgt at taste google play i googles søgefelt?

Så kommer du ind i google play butikken,du vælger selvfølgekig adgang med android,her har du adgang til butikken osv. Du kan bl.a se mine apps osv.

Prøv det. 

mvh 
john hansen
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 09:37
Godmorgen
Må jeg spørge om nogle helt banale ting, du ved når man ikke selv sidder med tabletten:

Jeg går ud fra, at den starter helt normalt op viser normal forside og alting?

Har du prøvet at lukke den ned ved at holde tænd/sluk knappen nede og derpå vælge Genstart?
Derpå vælg programmer oppe th. og du kommer ind i alle apps. oppe th. viser min søg-market-menu. vælg indstillinger og mellem places og polaris office står der play butik.
Det lyder som om du skal have nulstillet til fabriksindstillinger og starte helt forfra.Min kører med min googlekonto, tablettens browser og mit netværk.

Jeg tror ikke det har noget med din opdatering til 3.2 at gøre. Har HTC ikke et supportcenter?

Du burde kunne søge dig frem til løsningen.

God vind

mvh 
john hansen
Til top
Lyck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 22:10
Hej 
Det har jeg også prøvet mange gange, ved ikke om problemet hænger sammen med 
at jeg opdaterede den til android 3.2.1 før jeg forsøgte at koble den på marked?

Hvis jeg kigger på min konto på google har den heller ingen enheder, har oprettet
flere kontoer og startet forfra mange gange nu, den vil bare ikke Angry

Prøver jeg at starte det gamle marked får jeg bare serverfejl.

Jeg ved squ ikke rigtigt videre.

PS. har kigget alle hjælpe sider igennem men intet har hjulpet.

Mvh.
Henrik


Redigeret af Lyck - 01-April-2012 kl. 22:13
Til top
Jensemand100 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jensemand100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 21:41
Hej
gik ind her og loggede ind på min konto
derefter havde jeg app'en

https://play.google.com/store
mvh
Jens
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 19:55
hej igen

sikken dog et problem.

skriv "play butik" i googles søgefelt, så kommer du ind på en hjælpeside.
ok?

mvh


Redigeret af frisendahl - 01-April-2012 kl. 19:59
john hansen
Til top
Lyck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 19:37
Hej

Interessant, når du siger du gik ind på play butik via browseren mener du så at du loggede ind på din google konto eller?

Mvh.
Henrik
Til top
Jensemand100 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jensemand100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 19:15
Hej
Jeg havde lidt samme problem, min android telefon skiftede selv til Play butik
men min HTC flyer blev ved med android market gik ind på play butik via browseren
derefter var play butik installeret.
Jens
Til top
Lyck Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 18:59
Hej

Har ikke fået det til at virke endnu.

Kan du evt. sende mig linket til den side du omtaler?

Mvh.
Henrik
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frisendahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 07:47
Godmorgen

Jeg regner med du har klaret det, ellers google "android play butik" der er en opskrift på fremgangsmåden punkt for punkt.

Kniber det stadig så vendt tilbage.

Jeg håber junior bliver glad for den.

mvh
john hansen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu