Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - http://www.hifimoebler.dk/ - ERFA
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

http://www.hifimoebler.dk/ - ERFA

Side  <12
Forfatter
Besked
ChrisJJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrisJJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 23:35
Det ledet jeg også efter. Ser eller fint ud.
Mvh Chris

LG 60LB870V - NAD C368 Classic - Pro-Ject RPM 1 Carbon - Dali Opticon 6 - ATV4 - Synology ds213j
Til top
Annonce
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2007
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2017 kl. 08:43
Har selv deres møbel og det fæstnes ligesom et køkkenskab, med en træskinne med en 45grader vinkel som monteres på væggen og der sidder et modsat på skabet. Selve skabene er ligesom køkkenskabe moduler, spånplade med laminat. Toppladen er så i det materiale du vælger. 

Jeg er selv yderst tilfreds med mit og selvom det kun hænger på væggen og går 55cm ud, så sidder det dælme godt fast, bare giv det nogle seriøse skruer i en bærende væg, så falder det ingen steder.

Til top
ChrisJJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juli-2006
Point: 2111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrisJJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2017 kl. 09:25
Ok - tak. så tror jeg ski at jeg skal til at måle op og så få bestilt. Smile

Redigeret af ChrisJJ - 01-April-2017 kl. 11:00
Mvh Chris

LG 60LB870V - NAD C368 Classic - Pro-Ject RPM 1 Carbon - Dali Opticon 6 - ATV4 - Synology ds213j
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2013
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2017 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Kiggede lige hurtigt på deres side men synes ikke jeg kunne finde beslag til at fæstne deres møbler på væggen.  

De følger med, eller kan tilkøbes kan ikke huske, men der er vinkel beslag med.

Oprindeligt skrevet af Hbar Hbar skrev:

Har selv deres møbel og det fæstnes ligesom et køkkenskab, med en træskinne med en 45grader vinkel som monteres på væggen og der sidder et modsat på skabet. Selve skabene er ligesom køkkenskabe moduler, spånplade med laminat. Toppladen er så i det materiale du vælger.

Jeg er selv yderst tilfreds med mit og selvom det kun hænger på væggen og går 55cm ud, så sidder det dælme godt fast, bare giv det nogle seriøse skruer i en bærende væg, så falder det ingen steder.

Denne skinne er kun til at hænge det op på væggen så du kan gøre det ordenlig fast med vinkel beslag.
Har 4 vinkel beslag i mit med karmskruer i væggen. Beslagene fulgte med eller som tilkøb, husker ikke. Men det hænger der hvertfald. Ville aldrig benyt det kun med træskinne.

Til top
steyr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2004
Sted: Danmark
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2017 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Mit møbel er der fra, købte det for 2 år siden. Og er yderst tilfreds, der er/var ikke andre som kunne lave møbler i den dybde (+50cm)

Valgte mat sort, det står stadig fint/flot.

Jeg ville uden tvivl handle der igen når det er nødvendigt.

Tak for vidensdeling Osbech!
Godt at høre!

Altså det ser jo fint ud på Trustpilot... ...men der er vel næsten ikke noget mindre "trustworthy" end Trustpilot..

Og så er det altid et plus, at høre fra dem som har haft "nallerne" i produktet!
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu