recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hurtigt iTunes spgm, clear musik bibliotek
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHurtigt iTunes spgm, clear musik bibliotek

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Emne: Hurtigt iTunes spgm, clear musik bibliotek
    Sendt: 18-Marts-2010 kl. 15:56
Hej alle

Er altså stadig ikke gode venner med itunes. Min musik ligger på sin egen harddisk. Lad os sige e:-drevet. Nu har jeg pudset og poleret, tilføjet og slettet kataloger og forsøger nu at få det hele genindlæst, men det kan jeg ikke hitte ud af. Når jeg genindlæser itunes biblioteket tilføjer den bare ændringerne, men sletter ikke de ting jeg har lavet om på.
Spørgsmålet er: hvordan starter jeg helt forfra og får genindlæst det hele fra nyt? Skal jeg afinstallere itunes og så geninstallere?
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 07:47
Fik selv løst det. Omdøb filerne iTunes Music Library.xml og iTunes Library.itl til noget andet og genstart iTunes, der nu er så god som ny. Spasserprogram.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 20:10
Jeg kan anbefale dig at hente den gratis version af programmet iTunes Folder Watch. Den kan tilføje nye sange, og fjerne sange der ikke eksisterer længere for dig.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu