recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad hedder den her "møtrik". (Må lukkes)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad hedder den her "møtrik". (Må lukkes)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad hedder den her "møtrik". (Må lukkes)
    Sendt: 12-August-2013 kl. 19:45
Kunne ikke finde ud af hvor jeg skulle smide den her ind, men da jeg leder efter disse for at købe dem, så smed jeg den her. Jeg leder efter sådan en "møtrik" her i forbindelse med et DIY projekt til tv møbel. Jeg har søgt på forskellige ord på google, men jeg kan kun finde dem som biltema. Da der ikke er en i min by ville jeg gerne se om der var andre som forhandler dem (det må der være). Så er der nogen der kan hjælpe med hvad den egentlig hedder?

http://www.biltema.dk/da/Byggeri/Befastelser/Ovrigt/Koblingsmotrik-10-stk-862001/

På forhånd tak Big smile


Redigeret af larsen_mgeic - 16-August-2013 kl. 07:33
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:48
Alt fra IKEA er samlet med dem. Du har sikkert heller ikke en IKEA i nærheden men er ret sikker på at de sælger dem i løssalg
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:49
aner ikke hvad den hedder, men hvad med at printe et billede ud og gå til den lokale køkken pusher, de må have dem til at ligge
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:50
Jeg brugte samme sammenligne da jeg forsøgte mig i Bauhaus hehe. Ingen held desværre.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:50
Det kan da godt være at et køkkenfirma ville være sagen. Det havde jeg ikke tænkt på.
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:56
Hvilken størrelse skal du bruge og hvor mange? Har vist nogle liggende i kælderen...
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 19:58
Jeg har ikke boret huller endnu, så afhængigt af hvad du har? Bare for at være flabet så var det egentlig fordi jeg gerne ville bruge dem i morgen :) men jeg skal nok bruge en 20-30 stk.
Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:11
Hej,
Jeg heller ikke helt hvor du bor, men de kan afhentes gratis i Ikea - de har dem som reservedele i deres returafdeling liggende frit. du kan evt. medbringe disse reservedelsnumre, så er du godt kørende:


De har også længere modeller osv. osv. 
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:11
Efter lidt googling:
Cam & dowel. 
og Minifix er åbenbart et varemærke af den dims.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:18
Kommer fra Esbjerg så der er lidt langt til IKEA.

Navnet er sku rigtig. Tak for det. Så er det bare af finde en forhandler.
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:19
Der er også mange møbelforretninger der har dem, en sådan må du bo i nærheden af?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:20
Yes. Det gør jeg. Så må vi se om jeg kan lokke så mange ud af dem :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu