recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad hører du af musik i dag. ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad hører du af musik i dag. ?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 09:55
Dette er min daglige Spotify playlist. Her kommer alt nyt ind på. Jeg har andre playlists, men de er meget mere specifikke i musik stil.

https://open.spotify.com/user/familiengr%C3%B8nberg/playlist/4O59DzFeovlVeKy2M9KLN0

Edit: Det ser ud til man skal have en Spotify konto for at se den. Jeg er ikke klar over om jeg kan dele den på andre måder.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 10:09
Tom Petty.

Redigeret af katbird - 03-Oktober-2017 kl. 10:18
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 15:42
lige præcis i dag, så ærer jeg Tom Petty også. er i øjeblikket ved at lære at flyve.
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 17:20
Alt andet end rock! Jeg kan faktisk ikke udstå ret meget af det. Jeg holder mig til jazz, fusion, deep soulful house, obskur disco og mærklige maxisingler fra firserne! Tongue - jeg elsker trommemaskiner!

Min samling er listet på discogs fordi jeg er en nørd!

https://www.discogs.com/user/rumguf/collection?page=1&sort=artist%2Casc&folder=0&limit=25


Redigeret af rumguf - 03-Oktober-2017 kl. 17:21
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu