recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kan det mon være?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad kan det mon være?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pestu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad kan det mon være?
    Sendt: 06-Juni-2004 kl. 23:34

Er der nogle dvd-medier som gør at dvd-optager går i sort?

Grunden til mit spørgsmål er at jeg har Philips medier og Maxell. Maxell har så vidt jeg kan huske aldrig fejlet og igår da jeg var ved at optage gik min maskine i sort og kunne kun genstartes ved at slukke på stikkontakten og tænde igen. Men jeg ved ikke om det var philips-mediets skyld eller om det bare er min philips dvd-optager der ikke er helt fejlfri.

Nogen der ved noget om dette?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2004 kl. 02:35

Hej Pestu

Jeg ved ikke hvorfor Philips modeller går i sort. Panasonics modeller genstarter bare hele maskinen, hvis en skrivning går galt i byen pga. dårligt medie.

Jeg ved ikke hvorfor reaktionerne er så drastige. Men hvis et apparat går i sort, tyder det mere på at softwaren mistede kontrollen med maskinen.

Philips DVD-optagere har ikke det bedste ry mht. stabilitet, men det afhænger vist også lidt af hvordan man bruger dem. Nogle brugere kan have Philips i årevis, uden at møde de fejl som andre oplever ugentligt.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu