recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kan man få for en Boxer box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kan man få for en Boxer box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad kan man få for en Boxer box
    Sendt: 06-Juli-2012 kl. 15:15
Hej,

Jeg har lige fået gravet Yousee ned i haven, så nu er Boxer smidt på porten! 

Derfor vil jeg gerne sælge min Triax T-HD 409 VA inkl 500GB harddisk. Det er jo kun DVB-T1, men med MPEG4. Inden jeg smider den på køb/salg, vil jeg høre hvad i tror jeg kan få for den? Den fejler ikke noget, dog har fjernbetjeningen et par knapper hvor teksten er slidt af.

Mvh,
Martin
Til top
tashda Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-November-2011
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tashda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 18:19
de går fra alt mellem 500 til 1000 kroner.. et realistisk bud ville være 7-800 kroner, da det jo er en PVR boks..


Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af tashda tashda skrev:

de går fra alt mellem 500 til 1000 kroner.. et realistisk bud ville være 7-800 kroner, da det jo er en PVR boks..



Takker. Jeg fik et bud på 200 kr. som jeg pænt har sagt nej til. Jeg sælger til 600. kr - det må være fair når der følger en 500GB HD med.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu