recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal jeg med atv3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal jeg med atv3

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal jeg med atv3
    Sendt: 27-Marts-2013 kl. 15:32
Nu har jeg endelig købt en.
Fint med netflix, netradio og mirror. Men hvad skal jeg ellers bruge den til?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Nu har jeg endelig købt en.
Fint med netflix, netradio og mirror. Men hvad skal jeg ellers bruge den til?

Ingenting?
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 15:51
Leje film.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:


Ingenting?


Skulle bare være sikker på, at jeg ikke snød mig selv for en masse guld!
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

 

Skulle bare være sikker på, at jeg ikke snød mig selv for en masse guld!

Det frustrerende ved Apple TV er, at den gør nogle få ting, og de ting gør den så super lækkert, at man får lyst til at bruge den til en masse mere. Og det kan den så ikke Smile 

Udover måske at screensaver-funktionen kan sættes op til at hente billeder fra en shared photostream, så synes jeg ikke rigtigt der er nogen guldkorn at hente, som ikke er direkte åbenlyse - medmindre du har et specifikt behov der skal opfyldes, og så tænker jeg at du ikke havde stillet spørgsmålet så åbent... Wink
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 16:02
Der er ikke så mere den kan benytte til medmindre det lykkes nogle at jb den.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:


Det frustrerende ved Apple TV er, at den gør nogle få ting, og de ting gør den så super lækkert, at man får lyst til at bruge den til en masse mere. Og det kan den så ikke Smile 

Udover måske at screensaver-funktionen kan sættes op til at hente billeder fra en shared photostream, så synes jeg ikke rigtigt der er nogen guldkorn at hente, som ikke er direkte åbenlyse - medmindre du har et specifikt behov der skal opfyldes, og så tænker jeg at du ikke havde stillet spørgsmålet så åbent... Wink


Du har fuldkommen ret.
Må sætte mig tilfreds med at det den kan, og er købt for, virker perfekt!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 16:47
Den kan også streame NBA International League Pass.

Med en amerikansk iTunes-konto er der adgang til et helt tosset stort udvalg af serier og film, til køb eller leje.

Hulu Plus er også vildt godt, men det kræver dog Unblock Us, og lidt fiksfakseri at få lov til at betale for.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 17:58
Podcast. Det bruger jeg selv en del. 
Og leje film i iTunes.



Venlig hilsen
KB
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 18:38
Streame musik fra Spotify via AirPlay, se podcasts, streame fra iTunes, streame fra DR Nu via AirPlay, spille Asphalt7 via mirroring, Netflix
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Streame musik fra Spotify via AirPlay, se podcasts, streame fra iTunes, streame fra DR Nu via AirPlay, spille Asphalt7 via mirroring, Netflix


Kan du uddybe det med via AirPlay ?

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 20:04
Har lidt problemer med hvis jeg fx hører musik på ipad og mirror det til ATV så stopper det efter ca 15 min
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu