recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forum forside</b> Forum forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Hvilken Android Tablet er den bedste *
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Android Tablet er den bedste *

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2017 kl. 21:50
Brug onenote i stedet for word og google docs. - virker både på desktop, notebook, ios, android og sågar web. - der er rigeligt med power til at skrive større tekster og den har så rigeligt med basal formatering til brug ved "artikler", og med mulighed for synkronisering kan man tilgå tingene fra forskellige enheder. 

Det undrer dog gevaldigt med mindre du har skrevet et par hundrede sider, at nogle af de pågældende enheder overhovedet skulle kløjs i det. Med mindre du har smidt en hulens masse billeder ind i dokumentet.

PS - og Onenote er ganske gratis.

Redigeret af claus_jac - 15-November-2017 kl. 21:51
Til top
Annonce

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 1856
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2017 kl. 22:50
Tak for indlægget.

Jeg er for nyligt begyndt på onenote, idet en god ven gav mig lov til at være med på office 365. Jeg troede egentlig kun, at det var muligt at bruge appen på min Windows PC.
Det synes at være en rigtig god idé. Tak for den.

Jeg vil kigge endnu nærmere på onenote, når jeg får min Lenovo tilbage efter reparation. Jeg klagede til Elgiganten over at den vedvarende faldt af mit wifi, og at batteriet næsten konstant skulle oplades.
Nu kommer der nyt bundkort og batteri i.

Hvilken indflydelse har bundkortet? Og hvilke vigtige dele sidder i bundkortet?

Redigeret af bentpetersson - 15-November-2017 kl. 23:11
Med venlig hilsen bentpetersson

Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 591
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 06:19
I en tablet er alt loddet sammen på motherboarded alt lige fra ram, CPU hukommelse og wifi chip og antenne er forbundet med små stik.

Batteriet er heldigvis ikke endnu en fast del af motherboarded/bundkortet som vi kalder det på dansk.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 17:47
Tak for info. Bundkortudtrykket sagde mig ikke rigtig noget. Nu forstår jeg. Super. 😀

Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 730
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 00:07
Bent du skriver:
“Jo, hvis jeg slettede fotos på enheden, havde jeg ingen problemer”

Hvorfor flytter du ikke bare dine fotos til SD kortet ? De er rimelige i pris og nemme at lave en kopi af.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 11:14
Recordere er et udmærket forum, hvor der debatteres alle former for teknik. Som det dårligste forum i verden er det dog mere end svært at uploade små fotos. Endnu dårligere er et forum naturligvis, når der slet ikke kan uploades billeder. Dem har vi også i DK.

Jeg har her til morgen spildt en halv time på at uploade et jpgbillede på kun 45 kb. Så måtte forummet da kunne opsluge fotoet med min hurtige wififorbindelse. Nej. Nej Det er og bliver noget møg

Redigeret af bentpetersson - i går kl. 17:30

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 11:32
Tilbage til spørgsmålet, som jeg ville supplere med tre små fotos:
Jeg flytter alt hvad der kan flyttes over på SDkort. Nu har jeg imidlertid for et par dage siden fundet en rigtig god Android app, der hedder Files to SD card - det fortæller alt. Denne app finder alt det mulige, og man skal bare krydse af, så flyttes det ønskede.

Når det mulige er flyttet til mit 32 GB SDkort er der brugt 70% af diskplads, men jeg synes, at selv om jeg flytter det mulige, så formindskes diskpladsen alligevel. Dog kun en smule. Nu må jeg se, hvad der sker med brugen af den nye app.

Redigeret af bentpetersson - i går kl. 11:34

Til top
 Besvar Besvar Side  <1 345
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu