recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken støvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken støvsuger?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken støvsuger?
    Sendt: 17-Juli-2010 kl. 13:44
Jeg er ikke medlem af nogen hjemmeside hvor spørgsmålet er mere passende, så den ryger herind i håb om at ikke alle har købt en Roomba.

Min ene søster er lige flyttet i hus og skal derfor have en indflyttergave. Hun ønsker sig en støvsuger, da den hun har er for billig. Vi er så nogle som tænker at gå sammen og købe en støvsuger til mellem 1000-2000 kroner.

Den må gerne være så støjsvag som mulig da hun har husdyr som tydeligvis er påvirket af larmen fra den nuværende.

Den må også gerne have et pænt design og være fra el-giganten, da det ligger tæt på hvis der skulle ske noget med den.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 13:46
Udvalget hos elgiganten kan ses her:


På forhånd tak for hjælpen.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 16:08
Jeg overvejer altid denne støvsuger når jeg passerer forbi den, i vinduet hos støvsugerbiksen..

Kan fås til omkring 2100,-


Tape Connection MKII
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 16:58

Electrolux Z8820 er supergod.. masser af sugestyrke og klart den mest støjsvage støvsuger vi har haft til dato (havde tildigere miele)... og denne model er faktisk også testvinder i tænks test af støvsugere.

Findes som Z8820 & Z8820P og eneste forskel er man får et ekstra mundstykke med til parketgulve i den "dyre" af versionerne
 
 
Men det ville helt klart være den jeg ville anbefale.
 
Købte iøvrigt vores Z8820P hos www.hjem.dk og dengang kosteden den lige omkring 1600,- kr.. de er lidt dyrere lige pt.
har set elgiganten nogle gange har den.. prøv hør dem.. måske de kan bestille den hjem til en ok pris... vi har selv katte som ikke r for vilde med støvsugere og de er ikke så skræmte over denne... men det er den mest støjsvage støvsuger på markedet.. som altså også kan præstere noget... den er superkraftig... og blæser ikke støv rundt i rummet


Redigeret af rhsin - 17-Juli-2010 kl. 17:04
Mvh

René
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 18:19
rhsin, tak for en anbefaling - den vil jeg se nærmere på!

Simon:

Godt at se serviceniveauet i Tape Connection er på vej opClap
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 21:38
Kig efter hvad støvsugerposerne koster, prisen på støvsugeren er en engangspris men det bliver hurtigt trættende hvis poserne er dyre.. 
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1949
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Electrolux Z8820 er supergod.. masser af sugestyrke og klart den mest støjsvage støvsuger vi har haft til dato (havde tildigere miele)... og denne model er faktisk også testvinder i tænks test af støvsugere.

Findes som Z8820 & Z8820P og eneste forskel er man får et ekstra mundstykke med til parketgulve i den "dyre" af versionerne
 
 
Men det ville helt klart være den jeg ville anbefale.
 
Købte iøvrigt vores Z8820P hos www.hjem.dk og dengang kosteden den lige omkring 1600,- kr.. de er lidt dyrere lige pt.
har set elgiganten nogle gange har den.. prøv hør dem.. måske de kan bestille den hjem til en ok pris... vi har selv katte som ikke r for vilde med støvsugere og de er ikke så skræmte over denne... men det er den mest støjsvage støvsuger på markedet.. som altså også kan præstere noget... den er superkraftig... og blæser ikke støv rundt i rummet
Den har desuden vundet en test på taenk.dk Smile
Jeg er også ved at finde ny støvsuger, og tror det bliver den.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Electrolux Z8820 er supergod.. masser af sugestyrke og klart den mest støjsvage støvsuger vi har haft til dato (havde tildigere miele)... og denne model er faktisk også testvinder i tænks test af støvsugere.

Findes som Z8820 & Z8820P og eneste forskel er man får et ekstra mundstykke med til parketgulve i den "dyre" af versionerne
 
 
Men det ville helt klart være den jeg ville anbefale.
 
Købte iøvrigt vores Z8820P hos www.hjem.dk og dengang kosteden den lige omkring 1600,- kr.. de er lidt dyrere lige pt.
har set elgiganten nogle gange har den.. prøv hør dem.. måske de kan bestille den hjem til en ok pris... vi har selv katte som ikke r for vilde med støvsugere og de er ikke så skræmte over denne... men det er den mest støjsvage støvsuger på markedet.. som altså også kan præstere noget... den er superkraftig... og blæser ikke støv rundt i rummet
Den har desuden vundet en test på taenk.dk Smile
Jeg er også ved at finde ny støvsuger, og tror det bliver den.
det er jeg klar over.. skriver det også i mit indlæg Wink
støvsugeren er rigtig god.. det eneste er måske det ikke er de flotteste farver de har på den.. men det er funktionen og ydelsen som tæller.. også kan den faktisk godt samle støv til sig i mere end en forstand.. den plastic den er i suger støv til sig.. men det er også det eneste negative-.. alt andet er klart på plus siden... og skulle jeg købe ny igen blev det sådan en igen
Mvh

René
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1949
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Electrolux Z8820 er supergod.. masser af sugestyrke og klart den mest støjsvage støvsuger vi har haft til dato (havde tildigere miele)... og denne model er faktisk også testvinder i tænks test af støvsugere.

Findes som Z8820 & Z8820P og eneste forskel er man får et ekstra mundstykke med til parketgulve i den "dyre" af versionerne

Men det ville helt klart være den jeg ville anbefale.
 
Købte iøvrigt vores Z8820P hos www.hjem.dk og dengang kosteden den lige omkring 1600,- kr.. de er lidt dyrere lige pt.
har set elgiganten nogle gange har den.. prøv hør dem.. måske de kan bestille den hjem til en ok pris... vi har selv katte som ikke r for vilde med støvsugere og de er ikke så skræmte over denne... men det er den mest støjsvage støvsuger på markedet.. som altså også kan præstere noget... den er superkraftig... og blæser ikke støv rundt i rummet
Den har desuden vundet en test på taenk.dk Smile
Jeg er også ved at finde ny støvsuger, og tror det bliver den.
det er jeg klar over.. skriver det også i mit indlæg Wink
støvsugeren er rigtig god.. det eneste er måske det ikke er de flotteste farver de har på den.. men det er funktionen og ydelsen som tæller.. også kan den faktisk godt samle støv til sig i mere end en forstand.. den plastic den er i suger støv til sig.. men det er også det eneste negative-.. alt andet er klart på plus siden... og skulle jeg købe ny igen blev det sådan en igen
Så kan jeg bare lære at læse indlæg ordenligt... Embarrassed
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu