recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket kabel skal jeg købe ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket kabel skal jeg købe ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kaktudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Sted: Djursland
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket kabel skal jeg købe ?
    Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 12:36

Hejsa !

Vil gerne have glæde af min ps3 konsol´s lyde, og vil derfor gerne have denne ud gennem surroundanlægget. Men syntes ikke jeg helt "er med på" hvordan dette kan gøres, og om der overhovedet findes et kabel til dette. PS3 konsollens hdmi udgang bruges pt til vores full hd fladskærm, og vores surround har kun een hdbi port, men den er til out-signal.

Surround anlægget:

JAMO DVD/SURROUND-SYSTEM A102HCS11 SORT

Sorry for den store skrift...

Den har et firkantet stik bagpå, hvor der i instruktionsbogen står, at den kan bruges til at koble en evt. konsol til, og så bruge hdmi out til tv´et.

Så hvis det er muligt, og et sådan findes, skal jeg vidst bruge et kabel, der har hdmi stik i den ene ende (ps3 siden), og "et firkantet stik" i den anden (til surround-anlægget).

Er der mulighed for en løsning, eller må jeg blot se i øjnene, at jeg må game uden surround ?



Redigeret af Kaktudsen - 05-Oktober-2007 kl. 12:37
Do NOT try this at home !!!

- Go to a friends house...
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 12:49

er der ikke en toslink (som den firkantede indgang lyder til at være) udgang i din PS3??

For som jeg ser det, skal du køre optisk-optisk lyd mellem din PS3 og din receiver, hvis der ikke er hdmi indgange i receiveren.

Men hvis der ikke er en udgang kun til lyd fra PS3'en tror jeg ikke du kan køre den i surround anlægget.

Du kan også bruge en normal phono udgang fra PS3'en til surround receiveren, hvis der er det i PS3'en.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu