recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor blev fællesindkøb af VT30 af? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor blev fællesindkøb af VT30 af? 

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Chr. R. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 21:09
Ovenstående forklare jo ikke hvorfor en række forhandlere tager kontakt til Panasonic.

Kunne den pågældende forhandler ikke efterfølgende levere, så forbliver det et problem for den pågældende forhandler, da andre forhandlere da ligger inde med deres varelager. Forhandleren der bød ind på dette fælleskøb, burde jo kende leveringsbetingelserne fra sin leverandør, og dermed haft muligheden for f.eks. at tilbyde et begrænset antal apparater, netop for at imødegå faktorer som allerede er kendte.

Nu da der desværre ikke bliver til et Fælleskøb i denne omgang, så vil jeg i stedet opfordre folk til at poste de gode tilbud de får ude hos forhandlerne, således at andre får gavn af deres viden Smile 
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 21:12
Michael Pendec:

Skynd dig at skrive endnu et indlæg på din blog om recordere.dk's fælleskøb. Du er jo så fordømmende, at du slet ikke ser realiteterne i øjnene. 

Det var starter af fælleskøbet, der bad om at få lukket tråden. Det tror jeg du hurtigt kan få bekræftet.

Recordere.dk har ingen interesse i fælleskøb på fladskærme, så derfor har vi ladet mange private initiativer køre, også på Panasonic fra London og mange danske forhandlere. Men vi er ikke involveret i dem, fordi folk bliver så skuffet når netop det sker, som det skete her.

Andre forhandlere stiller sig på bagbenene, og pludselig kan skærmene ikke leveres. Er det kartel dannelse, nej. Er det fedt, nej, men det er et faktum, at markedet for fladskærme er blevet meget broget, og parallel import og storkæder der dumper priserne gør at fælleskøbere af fladskærme skuffes gang på gang.

Der er såmænd ikke noget cover up her.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 21:14
vent med at købe om et års tid, hvis man har en nogenlunde skærm
så er den debat vil slut
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 21:51
@hummelmose..
Hvem lukkede tråden, med en konklusion? du!
(og vi taler ikke oprindelig tråd)
 Hvem siger det er forhandlere som ikke vil gå med og levere et parti fra deres lager? du!
Hvem er det som igen siger det ikke er panasonic som ikke vil levere? du!
 
Du har vist meget at sige i en sag som du ikke har noget at sige i, og du som neutral på forum ikke skal forholde dig til forhandler eller til bruger, går du derimod ind og lægger "veto" og siger din konklusion og lukker tråden, så ved vi godt hvem som spinder guld på den beslutning..
den tråd vil bestå.. så skal du rette op på en "konklusion" som ingen kan bekræfte, bør du slette den del af tråden, inden det i fremtiden ser ud som om du ved mere end brugeren som oprettede oprindelig fælleskøb og skrev at forhandleren var blevet bedt om at stoppe det af panasonic og IKKE som du skriver, en anden forhandler..
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 21:55
Kære Pendec.

Jeg tror bare jeg lader dit sidste indlæg stå ubesvaret. Du har jo ligesom besluttet dig for at jeg er slynglen her.

Men tak for tilliden
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

@hummelmose..
Hvem lukkede tråden, med en konklusion? du!
(og vi taler ikke oprindelig tråd)
 Hvem siger det er forhandlere som ikke vil gå med og levere et parti fra deres lager? du!
Hvem er det som igen siger det ikke er panasonic som ikke vil levere? du!
 
Du har vist meget at sige i en sag som du ikke har noget at sige i, og du som neutral på forum ikke skal forholde dig til forhandler eller til bruger, går du derimod ind og lægger "veto" og siger din konklusion og lukker tråden, så ved vi godt hvem som spinder guld på den beslutning..
den tråd vil bestå.. så skal du rette op på en "konklusion" som ingen kan bekræfte, bør du slette den del af tråden, inden det i fremtiden ser ud som om du ved mere end brugeren som oprettede oprindelig fælleskøb og skrev at forhandleren var blevet bedt om at stoppe det af panasonic og IKKE som du skriver, en anden forhandler..
Stop lige en blonde. Trådstarter bad  faktisk mig om at lukke tråden via en PM, og det ville jeg ikke umiddelbart gøre af hensyn til de brugere som allerede havde bestilt via fælleskøbet. Jeg henviste netop trådstarter til Lars eller Hummelmose for at tage stilling til om tråden skulle lukkes.
 
Så det hændelsesforløb som du antyder er altså i mine øjne ikke korrektSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 22:00
lad nu være med at blande tråde here..
 
der var en anden tråd "Panasonic" som hummel syntes skulle lukkes med begrundelse "Forhandleren var store stygge ulv" og ikke Panasoic..
 
Så jeg ved godt det oprindelige fælleskøb blev lukket at OP..
 
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 22:03

Denne er den oprindelige tråd som Steen6400 bad Hother om at lukke her 

Har er så tråden som Hummelmose pænt lukkede med hans personlige konklusion som ingen kunne kommentere på og så ubegrundet står fast som endelig - her
"Jeg lukker denne tråd, da der findes andre tråde om samme emne. 

Konklusionen er, at Panasonic ikke har lukket dette fælleskøb, men en forhandler har følt sig presset til af andre i branchen til at lukke fælleskøbet."
 
Jeg håber at Hother kan se fejltrinet som hummelmose lavede og hvorfor han ikke bør gøre sådan igen og yderliger bør slette den information eller åbne tråden, da dette ikke blev slået fast, og oprindelige trådstarter af debatten omkring panasonic's medvirken jo udlagde det som værende panasonic som bad forhandleren lukke i, så hvis hummelmose skal begrunde sin forklaring skal Steen6400 jo så have skrevet en lille hvid løgn, eller omvendt have fået forkert forhandler info.
 
Så om jeg har ret i at hummelmose ikke skal gøre hvad er jo regulativer og et spørgsmål om troværdighed når Steen og hummelmose så modsiger hinanden eller omvendt Hummelmose siger branchemedlemmer nu udlægger Steen's påstand som værende vrøvl og intet har på sig.
 
Spørgsmålet er hvorfor "panasonic" tråden opstod og emne i post#1, hvis Steen IKKE mente hvad han skrev..eller hvorledes branchen nu har forklaret Hummelmose noget andet, når det ikke kommer fra forhandleren som fik kolde fødder og ingen ryggrad havde?
 
edit: tror ikke folk forstod baggrunden for de 2 korte referencer til hother og hummel's lukninger af tråde og deres mixup.


Redigeret af pendec - 18-April-2011 kl. 10:44
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 22:03
Wink
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

lad nu være med at blande tråde here..
 
der var en anden tråd "Panasonic" som hummel syntes skulle lukkes med begrundelse "Forhandleren var store stygge ulv" og ikke Panasoic..
 
Så jeg ved godt det oprindelige fælleskøb blev lukket at OP..
 

På det tidspunkt hvor jeg lukkede tråden var det indlæg jeg skrev korrekt. Steen6400 kom så med en tilføjelse, som jeg ikke sætter ind når tråden er lukket, men hvis jeg virkeligt ville skjule noget kære Pendec, tror du så ikke jeg havde trykket på SLET TRÅD knappen istedet for LUK TRÅD Wink

Det du gør, og har gjort både i denne tråd, og i dit blog indlæg på dit site, er at udlægge sager udfra din opfattelse, og ikke hvad der er sket.

Køl dog ned. Recordere.dk har ingen interesser eller aktier i bestemte forhandlere, distributører eller virksomheder.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu