recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor bliver viasat frit valg af?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor bliver viasat frit valg af?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor bliver viasat frit valg af?
    Sendt: 05-Januar-2014 kl. 10:53
For nogle måneder siden forlød det at der var indgået en aftale fra 2014 og jeg troede faktisk det var pr. 1/1 men åbenbart ikke...
Os der vil glæde os til at kunne vælge de kanaler vi gider se og undgå alle dem vi ikke gider, kunne det være rart om det snart kom op at stå.
Nogen der ved noget?
https://stofa.dk/sites/default/files/prmviasat.pdf - nyheden om fritvalg og viasat.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 11:13
Som jeg læser det er det ikke alle ViaSat kanaler der kommer i fritvalg, men "mange", hvad det så end dækker over.... Tror ikke vi vil se andre end History og Explorer mm som frit valg....
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 11:30
Jeg har hørt 1. februar - og alle Viasats kanaler skulle komme..
Til top
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikkesfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 12:17
Stofa har også udsendt denne liste:
 
 
 
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 21:13
Tusind tak Rikkesfar.

Så skal der til at regnes ud om man ikke kan spare penge :) det ligner det at der kan med lille pakke og sportskanalerne
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 21:14
Men selv hvis det går næsten lige op, er det det værd at vide at man ikke finansierer kanaler man aldrig vil se.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu