recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvor køber I jeres film(BD)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvor køber I jeres film(BD)?

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvor køber I jeres film(BD)?
    Sendt: 01-April-2012 kl. 16:05
Så er jeg gået fra DVD til Blue Ray, så nu vil jeg gerne høre, hvor I køber jeres film hene? Selv kender jeg blockbuster og tænker amazon måske også har nogle med danske tekster(nogen som kan guide mig her?), men hvor køber I ellers jeres film henne?
 
HÅber I kan hjælpe.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 16:08
Når det drejer sig om nye BD film, så køber jeg ofte på amazon.uk, hvor disse ofte er med danske undertekster (kan tjekes på den specifikke filmside), og er en del billigere end i DK. Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 16:09
Hej , ja jeg køber de fleste af mine Blu-ray hos amazon i UK.
Du kan se på recordere.dk hvilke der har DK tekst....
MVH
 
Test redigering af Hother


Redigeret af Hother - 01-April-2012 kl. 16:58
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 16:19
Ellers er der også cdon som tit har nogle tilbud , samt stereostudio , moviezoo og blockbuster.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , ja jeg køber de fleste af mine Blu-ray hos amazon i UK.
Du kan se på recordere.dk hvilke der har DK tekst....
MVH
Question
 
Jeg køber hovedsagligt ved Blockbuster. Du kan gå i en af deres butikker, og tilmelde dig, deres kundepanel, så får du 10% på alle dine køb, som kommer på din konto, når du har 100kr Det eneste du skal gøre, er at svare på et spørgeskema en gang om måneden. Det tager under 5 min.
Og så køber jeg mange film ved Amazon UK. Og der er rigtig mange som har DK tekst. Du kan se mange af dem her.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 16:44
Hej , undskyld for OT.
Men mit forrige indlæg er blevet modereret , og der står nu recordere.dk ?. Jeg synes ikke at jeg har set nogen steder at jeg ikke må skrive det andet , og det er der ellers mange der har skrevet før ?...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , undskyld for OT.
Men mit forrige indlæg er blevet modereret , og der står nu recordere.dk ?. Jeg synes ikke at jeg har set nogen steder at jeg ikke må skrive det andet , og det er der ellers mange der har skrevet før ?...
MVH
Lyder mystisk, for normalt, vil der stå hvem der har moderetConfused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
vonrask Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-April-2005
Sted: 8600 Silkeborg
Status: Offline
Point: 492
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vonrask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Når det drejer sig om nye BD film, så køber jeg ofte på amazon.uk, hvor disse ofte er med danske undertekster (kan tjekes på den specifikke filmside), og er en del billigere end i DK. Tongue
 
Hvilken side er det helt nøjagtigt?
 
Og tak for hjælpen indtil nu. Sætter stor pris på jeres hjælpsomhed. Smile
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6637
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 18:12
Og jeg køber en del her:

Venlig hilsen
KB
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 18:55
Såre simpelt: Jeg køber mine BD hvor de er billigst!
(og hvor transferet er af den bedste kvalitet, hvilket det som reglen er på de større internationale udgivelser fra filmselskaberne selv)
 
Det vil sige at jeg som reglen ca 98 ud af 100 gange ender med at købe mine BD film via et utal af forskellige sælgere på www.amazon.co.uk (og enkelte gange fra amozon selv) og samtidg har et skeptisk øje til udgivelser fra ScanBox og lign. selskaber med mere "lokale" filmrettigheder.
 
 
Bare vær opmærksom på at det ikke er alle (om end de fleste) der har Danske tekster, hvis det betyder noget for dig (det gør det ikke for mig, da jeg bruger engelsk tekst til engelsksprogede film, når jeg bruger tekst til sådanne, så der står det samme som der siges og ikke noget helt tredie)


Redigeret af TBC1 - 01-April-2012 kl. 19:00
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af vonrask vonrask skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Når det drejer sig om nye BD film, så køber jeg ofte på amazon.uk, hvor disse ofte er med danske undertekster (kan tjekes på den specifikke filmside), og er en del billigere end i DK. Tongue
 
Hvilken side er det helt nøjagtigt?
 
Og tak for hjælpen indtil nu. Sætter stor pris på jeres hjælpsomhed. Smile
Når du går ind på en specifik side for en film, så kan du scrolle ned, og se filmens specifikationer, herunder emnet "Subtitles"Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 19:04
Jeg behøver heldigvis ikke bekymre mig om dansk tekst, så amazon uk er langt den foretrukne. Et extra plus er fri fragt ved køb over 25£. Det er selvfølgelig lidt irriterende at kursen ikke er særlig god pt. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu