recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan beskytter I jeres iPhone 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan beskytter I jeres iPhone 4?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

Bruger ikke noget, man pakker vel heller ikke sin bil, sofa, tøj og alt muligt andet ind i plastik. Så kan man lige så godt købe en anden Tlf. Det er designet man køber Tlf for, så er det da åndsvagt at pakke den ind i Kina plastik.


Køber telefon for designets skyld..? det er vel for f..n ikke kun designets skyld man køber den, det er vel også fordi har nogle funktioner så man vil gøre brug af ? Det er det ihvertfald for mit vedkommende
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 22:29
Jo jo klart også for hvad den kan, mener bare stadig ikke man skal pakke en Porsche ind i plastik, det giver jo ikke mening.
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 22:37
Jeg bruger dette "slide cover": http://store.apple.com/dk/product/H3781ZM/A/Paul-Smith-Leather-Case-for-iPhone. Det er lidt pebret, prismæssigt, men passer godt, stilmæssigt, til iPhone 4/4s.

/Nils
           
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

Bruger ikke noget, man pakker vel heller ikke sin bil, sofa, tøj og alt muligt andet ind i plastik. Så kan man lige så godt købe en anden Tlf. Det er designet man køber Tlf for, så er det da åndsvagt at pakke den ind i Kina plastik.
Nu har vi vel lov til at være åndsvage hver i sær. Jeg har nok lidt svært ved at se, at der er noget galt i at ville passe på sine ting. Og forestil dig, min iPhone virker sørmer fint - selv om jeg passer på denWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jimmi80 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Marts-2008
Status: Offline
Point: 723
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 23:21
Ja ja hver sin smag;-) heldigt for det.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af jimmi80 jimmi80 skrev:

Ja ja hver sin smag;-) heldigt for det.
Jep - ellers var det hele for kedeligtLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 12:39
Alle folk råber og skriger på nyt design, men i putter den ind i billig plastic sætter film på så touch oplevelsen bliver ringere (lad være med at sige det ikke ændre noget, for det gør det)

Nu har jeg haft min 4'er siden den udkom her i DK sidste år, og jo den har da selvfølgelig nogen ridser på bagsiden. Det er en brugsgenstand, men jeg passer stadig på den.

Betaler jo hellere ikke ekstra for at få sort metallak på bilen, for så at pakke den ind i hvid taxa folie.
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Alle folk råber og skriger på nyt design, men i putter den ind i billig plastic sætter film på så touch oplevelsen bliver ringere (lad være med at sige det ikke ændre noget, for det gør det)

Nu har jeg haft min 4'er siden den udkom her i DK sidste år, og jo den har da selvfølgelig nogen ridser på bagsiden. Det er en brugsgenstand, men jeg passer stadig på den.

Betaler jo hellere ikke ekstra for at få sort metallak på bilen, for så at pakke den ind i hvid taxa folie.
Præcis !
 
Hvorfor ikke bruge den, kemiske, teknologi som er tilgængelig... Glas, alu, lak-forsegling - nano-teknologi... der er mange produkter på markedet og de virker Big smile
 
Bond Cool
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 16:46
Jeg har smidt noget plast film på front og bagside for at beskytte mod ridser. Andet gider jeg ikke, har ikke tænkt mig at beskæmme sådan et stykke design med et større cover ;)
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 17:08
Jeg har plastfilm på begge sider, og synes på ingen måde at touch delen er blevet ringere af den grund. Har tidligere haft den i et bumpercase, men så fik den nogle små 'knubs' indeunder, da jeg har meget skidt i mine lommer pga. mit arbejde. 
Siden jeg hoppede på Æblevognen med 3gs'eren har jeg købt mit tilbehør fra denne sælger. Billige ting og hurtig levering. Plastic skal jo ikk koste 150 kr. Smile
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 20:56
Hvilket plast-film bruger I, og der det nemt at sætte på --- uden luftbobler?

Har læst mig frem til, at Invisible Shield skulle være det bedste, men jeg synes, påsætningen ser omstændig ud.
Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 22:39
Invisible Shield er nok det samme som alle de andre. 'No-name' plastic pakket lidt flottere ind. ;-)
Det vigtigste er at du holder det helt støvfrit når du ligger den på. Jeg ligger den på så den passer ved home knappen, og så sørge for at den passer med den ene side. Så ligges den helt på lidt langsomt. Små bobler kan fjernes med et kreditkort. På dem jeg bruger er der tre lag. De to lag er beskyttelse af den plastic du sætter på. Første lag piller du af, og har nu 'åbent' til det 'klistrende' lag. Når det er lagt på og evt. bobler fjernet, så kan du fjerne det øverste og 3. lag, og nu har nu en 100 % clean beskyttelsesfilm på. :-)
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu