recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan beskytter I jeres iPhone 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan beskytter I jeres iPhone 4?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 23:39
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:


Min iPhone har jeg det på samme måde med, den bliver beskyttet af film både for - og agter, og der udover opholder den sig i et læderituiSmile

Har du et link til ituiet? Sætter du selv film på?
Etuiet kan du få anywhere (mit er vist købt hos my trendy phone)
 
, og koster typisk omkring 150 kr, og ja, jeg sætter selv film på.Smile

Pænt uhandy med sådan et etui når telefonen ringer..
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 11:30
Synes nu at der er forskel på plastik filmen - noget forringer skærmen, noget har mere friktion end andre og er trælse at bruge af den grund. Jeg har haft telefoner i hænderne med lorte plastik på.

Jeg har selv Power Support USA film på, gik for at være det bedste dengang jeg købte det. Man skal bare sørge for at få "Crystal" udgaven, og ikke "Anti-Glare" :)
Til top
twilight Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 19:08
Måske en lidt forkert tråd at sige dette: Nu har jeg ikke en iPhone, men en SGS2..... Wink
Men jeg har købt hos
http://www.dealextreme.com
De har alt muligt indenfor gadgets - også telefonbeskyttelse, om man er til plastic eller aluminiumcasings, film eller slidecovers - og de har tonsvis af ting til æblefolket!

De sidder i Kina - så hold bestillingen under 80 kr.
Men da der er gratis fragt derfra er det jo bare at dele op, hvis man ønsker flere ting.

Nå ja, prisen - det er latterligt billigt!!!!!
Jeg fik en silikonebumper, beskyttelsesfilm, en sugekop-holder til bilen og en bil-lader: ialt 64kr.
Bumperen passer 100% og tilføjer nogle rare griberiller på siden, så det er nemmere at holde på telefonen - filmen er lidt sværere at gøre ren end glaspladen, og jeg kom til at klippe lidt i den, så den passer ikke helt længere (men hva, til 7,50 kr er det jo ligemeget - har bestilt en ny), og bilholderen passer også lige i øjet.
Altsammen funktionelt og jeg er fuldt tilfreds!!

Selvfølgelig er kvaliteten ikke altid helt på højde med mærkeprodukterne, det er jo Kina - og de kopierer jo som bekendt næsten alt - men hvad jeg fik til prisen var et kup (imo)!

Edit: Da de sidder i Kina kan det godt tage 2-3 uger at få pakken frem.....

Edit edit: Husk at betale med PayPal - de er helt kulrede med verificering af Visa....


Redigeret af twilight - 30-Oktober-2011 kl. 19:50
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Jeg bruger bare sådan et læderstykke til bagsiden. Så har du stadig følelsen af den næsten "nøgne" iPhone 4, mens bagsiden er beskyttet - f.eks. når du lægger den fra dig.



Det er faktisk pænt nice det der. Måske jeg skulle overveje sådan et til min 4S'er!

PS. Tillykke med 'Guld medlem' status Skalle Wink Wink
          
Til top
twilight Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

 
Det er faktisk pænt nice det der. Måske jeg skulle overveje sådan et til min 4S'er!


Den bagside fra Amazon ligner til forveksling:
http://www.dealextreme.com/p/protective-pu-leather-sticker-with-screen-protector-cleaning-cloth-for-iphone-4-stripe-43124
Denne her koster bare kun 2,80$.... :o)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu