recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan se video fra iPhone til PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan se video fra iPhone til PC

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Fordi den er dårligere end VLC!!!
Ok!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Kampus, prøv lige at smide din videofilm ind i iTunes og se om den kan afspilles derfra
Når jeg har synkroniseret tlf med iTunes og trykker på video, sker der ikke en hujende fis Confused
 
Altså der kommer et nyt vindue med lyseblå bolsjestriber, men hvad skal jeg ellers gøre for at starte min video?


Redigeret af Kampus - 10-Maj-2012 kl. 12:54
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 13:13
Dine videoer fra din telefon kommer ikke ind i iTunes via en synkronisering. Sæt din telefon til computeren og åbn kameramappen på din iPhone via din Windows Explorer. Herfra trækker du filen ud af telefonen, ligesom du ville gøre med en USB-stick.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Kampus, prøv lige at smide din videofilm ind i iTunes og se om den kan afspilles derfra
Når jeg har synkroniseret tlf med iTunes og trykker på video, sker der ikke en hujende fis Confused
 
Altså der kommer et nyt vindue med lyseblå bolsjestriber, men hvad skal jeg ellers gøre for at starte min video?
Prøv at trække videofilen ud på skrivebordet fra dit drev "iPhonen" og træk/læg så videofilen ind i iTunes under movies/film. Den kopiere sig nu ind iTunes eget bibliotek og kan afspilles direkte inden i iTunes.
 
 
 
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 13:51
@Kampus: Nu har jeg prøvet at sætte min iPhone til Windows XP. Jeg hev en film og et par billeder ind fra telefonen med guiden Scanner og kamera. Filmen hedder .MOV til sidst, og spiller fint i Quicktime 7.1 i XP.

Så jeg at tror der er noget galt med enten filmen eller din Windows.

Prøv først at lave en ny film, og se om den vil spille.

Venlig hilsen
KB
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 14:53

Kampus, når du prøver at afspille med QTPlayer, har du så flyttet den pågældende videofil over på din PC?

4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Dine videoer fra din telefon kommer ikke ind i iTunes via en synkronisering. Sæt din telefon til computeren og åbn kameramappen på din iPhone via din Windows Explorer. Herfra trækker du filen ud af telefonen, ligesom du ville gøre med en USB-stick.
Ja hvordan? Der er ingen menu der står noget om import
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Kampus, prøv lige at smide din videofilm ind i iTunes og se om den kan afspilles derfra
Når jeg har synkroniseret tlf med iTunes og trykker på video, sker der ikke en hujende fis Confused
 
Altså der kommer et nyt vindue med lyseblå bolsjestriber, men hvad skal jeg ellers gøre for at starte min video?
Prøv at trække videofilen ud på skrivebordet fra dit drev "iPhonen" og træk/læg så videofilen ind i iTunes under movies/film. Den kopiere sig nu ind iTunes eget bibliotek og kan afspilles direkte inden i iTunes.
 
 
 
Har trukket videofilen fra skrivebordet ind i FILM under Bibliotek. Intet sker!Confused
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

@Kampus: Nu har jeg prøvet at sætte min iPhone til Windows XP. Jeg hev en film og et par billeder ind fra telefonen med guiden Scanner og kamera. Filmen hedder .MOV til sidst, og spiller fint i Quicktime 7.1 i XP.

Så jeg at tror der er noget galt med enten filmen eller din Windows.

Prøv først at lave en ny film, og se om den vil spille.

Beklager, det kan jeg ikke. Guiden vil gemme filen i billeder, og jeg kan ikke finde nogen afspiller. Og filen hedder rigtig nok MOV til sidst
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Kampus, når du prøver at afspille med QTPlayer, har du så flyttet den pågældende videofil over på din PC?

Ja, det er bare lige hvordan den kommer ind i playeren. Jeg er på herrens mark, men kan da se at den fil jeg har lagt på skrivebordet, er på 0 bytes Confused
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 18:38
@Kampus: jeg tror du gør noget forkert. Efter at have rodet med det i Windows XP i dag, kan jeg se at både iTunes og Quicktime 7.7.1 skal være installeret for at få drivere til iPhone og codecs til video installeret i XP.
Når det er på plads kan billeder og video hentes ud af iPhone enten med guiden Scanner og kamera (video ikke over 500 MB - ca. 3 min.) eller med Stifinder.
Video afspiller udmærket med Quicktime player bagefter.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 19:21
Jeg er sikker på jeg gør noget forkert, jeg ved bare ikke hvad....
 
Videoerne er på 4:18 og 10:45, så det kan jo være grunden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu