recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan se video fra iPhone til PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan se video fra iPhone til PC

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 19:26
så lav en video på 30 sek og se om du kan få den ud.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 20:56
Ja det virkede med en kortere video på 1 min. Det er så ikke ret anvendeligt, men sikkert meget brugbart til YouTube, hvor videoerne er længere.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det virkede med en kortere video på 1 min. Det er så ikke ret anvendeligt, men sikkert meget brugbart til YouTube, hvor videoerne er længere.

Kan den korte video spilles med Quicktime?

Hvis den kan, og de andre ikke kan, så må der være noget i vejen med de andre videoer. Har du redigeret dem på din iPhone?


Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det virkede med en kortere video på 1 min. Det er så ikke ret anvendeligt, men sikkert meget brugbart til YouTube, hvor videoerne er længere.

Kan den korte video spilles med Quicktime?

Hvis den kan, og de andre ikke kan, så må der være noget i vejen med de andre videoer. Har du redigeret dem på din iPhone?


Nej de andre videoer er bare for lange. Det skriver den også hvis jeg vil sende dem. Og ja i quicktime. Var slet ikke klar over jeg kunne redigere på iPhone.

Redigeret af Kampus - 14-Maj-2012 kl. 22:26
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej de andre videoer er bare for lange. Det skriver den også hvis jeg vil sende dem. Og ja i quicktime. Var slet ikke klar over jeg kunne redigere på iPhone.

Du kan redigere med iMovie til 30 kr. i App store.

Jeg har ikke prøvet programmet, da jeg bruger iMovie på Mac, og der er større skærm LOL 27".

Mon ikke din næste pc skal bære en Mac? Geek
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej de andre videoer er bare for lange. Det skriver den også hvis jeg vil sende dem. Og ja i quicktime. Var slet ikke klar over jeg kunne redigere på iPhone.

Du kan redigere med iMovie til 30 kr. i App store.

Jeg har ikke prøvet programmet, da jeg bruger iMovie på Mac, og der er større skærm LOL 27".

Mon ikke din næste pc skal bære en Mac? Geek
Så programmet ligger på min nye computer, når jeg køber en Macbook næste gang.Tongue
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 23:10
@Kampus: Ja, disse programmer ligger på en Mac:

Men det jeg linkede til før, er beregnet til iPhone, og koster 30 kr. 


Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 23:16
Lige en ting mere: Det kan ikke være rigtigt at dine lange videoer ikke kan flyttes til din pc. Det skal kunne lade sig gøre med stifinder.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu