recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan vækker vi stofa?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan vækker vi stofa?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 12:51
Jeg har fjernet et indlæg fra Moho.

Her på recordere.dk accepterer vi ikke personangreb, og slet ikke at man lægger andre folks kommunikation og person info ud til offentligt skue.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 12:06
dataho
Og en Antenneforeningsmand som i et svar skriver bl.a. . . . kender Vi hinanden? Dette sætter ligesom standarden for kommunikationen her imellem. Og dette her er direkte en dolk i ryggen. I November til Generalforsamlinger gennem en lang lang årrække, i samme forening, kan det nævnes der ingen programønsker har været? ? ?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 09:02
Ja er du utilfreds så skriv til din antenneforening.

Det er ikke Stofa's skyld at din antenne forening ikke vil give dig flere kanaler/muligheder.
.....
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af Ney Ney skrev:

 

Amen! Som dagene går bliver jeg mere og mere ked af Århus antenneforening, specielt når man hører hvor lækkert de har det f.eks. i Næstved. En ting er at man ikke kan få ting gratis, men når man ikke engang kan tilkøbe de kanaler som alle andre, så blir man sku lidt undrene Confused



Jeg kan kun anbefaler at man skrive til dem og klager over det - jo flere der klager - jo bedre er det.
Deres mail-adresse er: antenneforeningen@antenneforeningen-aarhus.dk

Selvfølgelig skal man skrive i en god tone.
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
Ney Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-November-2010
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2011 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Oakie Oakie skrev:

Hej
 
Hvis der var frit valg ville jeg skifte Århus Antenneforeing ud med det samme...........
Jeg er lidt lige glad med deres undskyldninger, kan ikke se hvor de ikke tilbyder HD kanalerne i hdpakken, så man kunne købe dem, hvis man har lyst.....
 
Oakie


Amen! Som dagene går bliver jeg mere og mere ked af Århus antenneforening, specielt når man hører hvor lækkert de har det f.eks. i Næstved. En ting er at man ikke kan få ting gratis, men når man ikke engang kan tilkøbe de kanaler som alle andre, så blir man sku lidt undrene Confused

Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2011 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af matthesen matthesen skrev:

Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Nu læser jeg at Stofa har købt Canal Digital. Så forventer jeg faneme min antenneforening og alle andres får canal9 ind asap. Det ville da være en start og kærkomment svar på mit første indlæg :)

Det kan godt være det er min antenneforening, og rigtig mange andres, der skal have en del af kritikken. Det er bare pudsigt at stort set alle yousee adressenter har et meget bedre udbud af kanaler.

Den er kommet på i Kolding nu og med det de viser nu er det da en interesant kanal..... (Lingerie Football League)... :P
Nu er det altså således at nogen steder her virkede og virker Vaccinen IMOD TDC/YouSee. Og jeg vil endda konkludere at vaccinen Imod fibrene fungerer på samme måde. Folk beholder YouSee og Stofa/Antenneforeningerne i stedet for stille sig op i Fiberkøerne. Medmindre man fra Kommunal side vil tvinge os til blive koblet over på fibre   Angry 
Til top
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Nu læser jeg at Stofa har købt Canal Digital. Så forventer jeg faneme min antenneforening og alle andres får canal9 ind asap. Det ville da være en start og kærkomment svar på mit første indlæg :)

Det kan godt være det er min antenneforening, og rigtig mange andres, der skal have en del af kritikken. Det er bare pudsigt at stort set alle yousee adressenter har et meget bedre udbud af kanaler.

Den er kommet på i Kolding nu og med det de viser nu er det da en interesant kanal..... (Lingerie Football League)... :P


Redigeret af matthesen - 08-Januar-2011 kl. 23:08
Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 14:40
Hej
 
Hvis der var frit valg ville jeg skifte Århus Antenneforeing ud med det samme...........
Jeg er lidt lige glad med deres undskyldninger, kan ikke se hvor de ikke tilbyder HD kanalerne i hdpakken, så man kunne købe dem, hvis man har lyst.....
 
Oakie
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 12:59
Andershede
Det klogeste er flytte ind hvor der er YouSee, ændre en Antenneforening til skifte fra Stofa til YouSee ____ dette hører til sjældenthederne.
Blot spørg Boligforeningen Århus Omegn! De har prøvet både skifte til TDC og forlade samme til fordel for noget andet, med lige stor entusiasme.


Redigeret af moho - 07-Januar-2011 kl. 12:59
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Jeg vil også gerne vide, hvordan jeg kan få vækket Antenneforeningen-Aarhus, så de også ser fornuften i at få flere HD-kanaler.
Næsten alle andre antenneforeninger kommer med, men hvad sker der i Aarhus?Cry

Århus Antenneforening og Stofa her vil jeg citere en som anvendte ordene "benhårde forhandlinger". Et andet sted faldt ordene mere på den spøjse måde, eller må jeg skrive morsomme måde. Det med man drejede tvistede ordene om at skulle aftage en vare, men på en sådan måde det næsten var sælgeren af samme vare der måtte punge ud.
Selvom det altså var en forening og sammes medlemmer der, i den sidste ende kom til at betale. Morsomt var det at læse men nok ikke helt korrekt her gengivet.  Embarrassed
 
Dette er lidt gyngende grund, almindelige ønskede programmer, SD, og så ønskede i dag af HD. Nu kommer jeg lidt i tvivl med hensyn til Pladsen og priserne. Smertegrænsen ER nået idag men hvad dette betyder for viderer udrulning af HDTV her i Århus, LOL dette er op til Antenneforeningen!


Redigeret af moho - 07-Januar-2011 kl. 12:56
Til top
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 10:03
Nu er der det ikke hele Canal Digital de har købt, de har købt deres kabel-TV afdeling, så der er lidt forskel.

Men det fremgår også, at der er lavet en distributionsaftale omkring canal 9, så Stofa må/kan vise den, men handlen skal lige godkendes først.

Så købet får ikke indflydelse på antal HD kanaler fra Canal Digital, det er stadig de enkelte antenneforeninger der beslutter om de vil udsende ukodet HD (læs betale for)
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2011 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Nu læser jeg at Stofa har købt Canal Digital. Så forventer jeg faneme min antenneforening og alle andres får canal9 ind asap. Det ville da være en start og kærkomment svar på mit første indlæg :)

Det kan godt være det er min antenneforening, og rigtig mange andres, der skal have en del af kritikken. Det er bare pudsigt at stort set alle yousee adressenter har et meget bedre udbud af kanaler.

YouSee køber ind som en store butik - Stofa sælger til de enkelte foreninger.

Stofa har købt Canal Digital kabel-tv forretning - de har IKKE købt Canal Digital - det ville nok være lidt for dyrt ;)
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu