recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 'Ignore' funktion? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket'Ignore' funktion? 

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Emne: 'Ignore' funktion? 
    Sendt: 16-August-2010 kl. 21:17
Findes der, eller kan der implementeres en 'Ignore' funktion, som på visse andre fora? - Jeg kunne godt tænke mig en mulighed for at filtrere visse brugeres indlæg fra, da jeg ser dem som forstyrrende for debatten.
Tape Connection MKII
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Findes der, eller kan der implementeres en 'Ignore' funktion, som på visse andre fora? - Jeg kunne godt tænke mig en mulighed for at filtrere visse brugeres indlæg fra, da jeg ser dem som forstyrrende for debatten.

En SPECIAL StarTrek ville på sin plads, ikke LOLLOLLOLLOLLOL

Men en udlukkes af StarTrek ville nok værre det bedst i det lange løbe og fra andre forum og fra gruppe hvor han også er.


Redigeret af Startrek - 16-August-2010 kl. 21:25
Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 21:37
Godt forslag! Måske skulle du oprette en afstemning :-)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 22:26
Hmm , jeg synes ikke om en sådan funktion . Det er et debat forum , og så længe man overholder " god tone " og regler for forum , er alt jo i orden . Jeg har aldrig rigtig forstået , hvorfor man skal have muligheden for at udelukke et eller flere brugeres mening , man kan jo bare lade være med at læse dem....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 22:33
Idéen med ignore-funktionen er jo netop at man lader være med at læse folks indlæg. Det blokerer jo ikke for andre brugeres mulighed for at læse den bruger f.eks. jeg eller Simon, TC smider på vores personlige ignore-lister.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hmm , jeg synes ikke om en sådan funktion . Det er et debat forum , og så længe man overholder " god tone " og regler for forum , er alt jo i orden . Jeg har aldrig rigtig forstået , hvorfor man skal have muligheden for at udelukke et eller flere brugeres mening , man kan jo bare lade være med at læse dem....
MVH


....fordi der er nogle debattører som bevist eller ubevist sabottere andres tråde, og Mods er åbenbart ligeglade.

Ohh and what Naira said
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 22:41
@Naiera , ja det ved jeg godt....Men jeg mener altså at det er forkert , at man med et muse klik kan udelade indlæg  , selvom det kun går ud over en selv . Jeg mener at det kan blive for smart og er en glide bane...Hvad bliver det næste så , at man skal melde sig ind i små lukkede grupper og diskutere der ? Det kunne jo også tænkes at dem man vil udelukke lige pludeselig kommer med et " guld korn "Smile som man selv kunne få gavn af....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 22:48
Så godt som alle andre fora på nettet giver sådan en mulighed, netop fordi der altid vil være brugere man ikke gider høre på, men som ikke decideret bryder nogle regler, og derfor ikke bliver smidt ud. Det hæmmer ikke debatten.

Dog skal det siges at jeg ikke selv benytter mig af sådanne funktioner, og heller ikke vil gøre det hér, men jeg synes det er en god idé at have muligheden.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hmm , jeg synes ikke om en sådan funktion . Det er et debat forum , og så længe man overholder " god tone " og regler for forum , er alt jo i orden . Jeg har aldrig rigtig forstået , hvorfor man skal have muligheden for at udelukke et eller flere brugeres mening , man kan jo bare lade være med at læse dem....
MVH


....fordi der er nogle debattører som bevist eller ubevist sabottere andres tråde, og Mods er åbenbart ligeglade.

Ohh and what Naira said
Hvis der bevidst bliver saboteret en tråd er jeg helt sikker på at Admin/moderator vil reagere , hvis det bliver rapporteret . Jeg har selv rapporteret en del spam , og det bliver hurtigt fjernet . Jeg tror snarere at mange ikke ønsker at rapportere en tråd/debat...Men selv her skal der jo altså være en del " albuerum " , så det er jo ikke helt let....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 23:00
Jeg er simpelthen bange for , at ved at indføre visse filtre , ja , så har man hurtigt mulighed for at blive for " snævert synet " . Det er rigtigt at det kun går ud over en selv , men alligevel . Og når man så svarer i en given tråd , ja så har man måske kun informationerne fra den ene side....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 23:19
Jeg ville normalt ikke bruge en sådan funktion, men der er alligevel visse situationer hvor jeg ville finde den rigtigt nyttig.

Der er ingen grund til at danse rundt om den varme grød. Jeg vil gerne indrømme at jeg ville sætte StarTrek på ignore, for jeg synes ikke han bidrager med noget som helst positivt herinde for øjeblikket - og mods ser åbenbart ikke nogen problemer med det, så en ignore knap ville være dejlig at have.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 20:23
En ting er at moderatorerne ikke griber ind, men kunne man ikke springe indlæg man ikke gider se over?

Eller er det som Startrek skrive bare for provokerende til at i kan lade være?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu