recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 'Ignore' funktion? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket'Ignore' funktion? 

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af Simsalabim[DK Simsalabim[DK skrev:

]

Jeg er så uenig. I mine øjne er der klare ulemper ved en sådan funktion.

Lad os antage, at jeg opretter en tråd med nogle spørgsmål. Debatten kører og Startrek kommer med nogle saglige argumenter. Så blander du dig i debatten, men hvordan skal du kunne kommentere på tingene uden at have læst den fulde debat som vi andre har været del af?
 
Eller værre: Bruger A skriver et indlæg som svar til noget bruger B har skrevet, dette indlæg misforstås så fordi man ikke har set hvad bruger B har skrevet. Det kan give en del forvirring.
 
Funktionen er fin på usenet hvor man kan udelukke brugere der spammer med indlæg, som folk så over en bred kam kan ignorere. Her tror jeg det vil være årsag til problemer, der er lige så store som de problemer man løser.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 09:32
Fra Usenet kender vi jo problemet med, at nogen quoter den person, man har i kill-filteret, så man alligevel får set de indlæg, man prøvede at filtrere bort...


Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 09:51
Jeg kan godt li' den måde som newz.dk gør det på hvor man kan angive relevans og ud fra dette så "minimeres" indlæg så de ikke fylder på skærmen. Du kan så vælge at "maximere" dem så du kan læse dem.  På den måde bliver det til en "afstemning" om et indlæg skal vises for andre brugere
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 14:38
Visse debatører som konstant saboterer tråde burde allerede være smidt ud for flere år siden... jeg nævner i flæng MOHO.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 14:45
Hvis det var www.hifi4all.dk, så vi de smid ud for længe, længe side.

Måske kunne en liste over bruger, som man gerne se at blive smide ud af www.recordere.dk, værre på sin plads.


Redigeret af Startrek - 18-August-2010 kl. 14:46
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 14:58
Jeg synes, at dette hurtigt bliver en glidebane. Afstemning om hvem vi stemmer ud? Det holder jo ikke.

Hele denne tråd må i mine øjne tolkes som en desperat kritik fra brugere om, at moderatorerne efter deres mening ikke er effektive nok.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:02
Det er nok rigtig at moderatorerne ikke er effektive nok, og burte værre lidt hurtige til at smide bruge ud, som kun har et formål at ødelægge dette forum.

Måske skulle moderatorerne ligge tjekke om ikke de aktive bruge ikke er gået meget ned og grund kunne værre at der er en del bruge der ødelægge dette forum, og hen af vej ville lukke recordere.dk. 
Til top
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:10
Jeg synes også, at man skal passe på med ikke at blive for hurtig til at smide brugere ud. Man skal altså have lavet en eller anden grov, bevidst og/eller gentagen overtrædelse før det bør komme på tale.

I sidste ende må det være moderatorerne og ejerne af siden, der vurderer om tingene kører tilfredsstillende. Hvis der var total flugt fra recordere, så skulle de nok reagere, men det har jeg nu heller ikke indtrykket af at der er.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:18
Vi må så se om moderatorerne og ejerne af siden, har hår nok på bryst til at smide diverse bruge ud, eller også så er de andre bruge ikke god nok til at reporter til moderatorerne, hver gang en give bruge, skrive i en give tråd og man ikke ønsker det.

Bl.a. burte det værre mulige for oprette af en givet tråd, at kunne at man kunne udlukke diverse bruge som man ikke ønske at kunne skrive i sine tråd. Så det er op til tråd starten hvem han ønsker at kunne skrive i sin tråd.

Redigeret af Startrek - 18-August-2010 kl. 16:24
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:22
Vi ser det jo gentagne gange... Moderatorerne herinde er ganske enkelt for slappe... Jeg har ofte deltaget i tråde hvor man flere gange skal mede om en moderators indgriben før en moderator skriver et indlæg i nærheden af, vi er her skam... og så en eller anden undskyldning... JAMEN SÅ GØR DOG NOGET!

Jeg tror 90% af brugerne herinde ønsker at moderatorerne greb ind lang tid før, og magter de nuværende moderatorer det ikke, så find nogle erstatninger og gerne et større antal end der var før...

Jeg har nogle gange selv ladet mig rive for langt ind i en heftig debat der burde være stoppet lang tid før, og jeg ærger mig altid over at det ikke sker...
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Bl.a. burte det værre mulige for oprette af en givet trå, at kunne ved oprette af en ny tråd kunne udlukke diverse bruge som man ikke ønske at kunne skrive i sine tråd. Så det er op til tråd starten hvem han ønsker at kunne skrive i sin tråd.
Det er jeg så meget imod, dette er ikke et privat chat forum, men et offentligt debat forum, og synes ikke brugerne skal være moderatorer i sine egne tråde, det bliver noget rod...
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:40
Hej Alle
 
Vi ønsker ikke en streng diciplin med kæft trit og retning.
 
Det skal være hyggeligt at være bruger på recordere.dk forum. Men derfor er vi skam meget opmærksomme på uheldige brugere, og har flere på "observationslisten".
 
Men det er for nemt bare at lukke en bruger ude. Der skal være en god grund.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu