recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 'Ignore' funktion? 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket'Ignore' funktion? 

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:47
Tro ikke at en "observationslisten" er nok, alle der stå på denne liste, skulle sikker havde værre smide ud for længe, længe side. Håbet at dette sker hurtig som mulige, så at netop recordere.dk forum kan værre et hyggeligt at værre, det er det ikke nu.

Og for at kunne drive et offentligt debat forum, så kræve det streng diciplin med kæft trit og retning, eller gå det som det gør nu.
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Det skal være hyggeligt at være bruger på recordere.dk forum. Men derfor er vi skam meget opmærksomme på uheldige brugere, og har flere på "observationslisten".
 
Men det er for nemt bare at lukke en bruger ude. Der skal være en god grund.
 
  /Lars
Problemet er bare at det ikke er hyggeligt at være bruger på recordere.dk når moderatorerne ikke griber ind i de tråde der åbenlyst er kørt af sporet pga. at en eller flere personer har haft frit spil til at smide omkring sig med indlæg der ikke fremmer debatten overhovedet...

Det handler jo heller ikke om bare at udelukke en bruger fordi personen kommer til at gå over stregen en enkelt gang, men jeg vil bifalde et system lignende det hifi4all bruger, hvor man får 3 advarsler og så ud i en periode, kunne det ikke være en idé Lars?

Jeg forstår godt du ikke vil køre en kæft, trit og retning politik herinde, men når mange brugere nu er utilfredse med at moderatorerne tit er totalt fraværende i ophedne debatter, og at brugerne har alt for lang snor, vil du så bare sige at der ikke skal gøres noget fordi det skal være hyggeligt herinde? Det er jo tydeligt at det slet ikke har fungeret herinde i et stykke tid, men vil du slet ikke gøre noget ved det Lars?
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:00
Det må så værre 3 advarsler og ud for altid og ikke bare for en periode plus at andre forum skal havde en info om denne bruge, så denne bruge ikke bare forsætte et andet sted.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Det skal være hyggeligt at være bruger på recordere.dk forum. Men derfor er vi skam meget opmærksomme på uheldige brugere, og har flere på "observationslisten".
 
Men det er for nemt bare at lukke en bruger ude. Der skal være en god grund.
 
  /Lars
Problemet er bare at det ikke er hyggeligt at være bruger på recordere.dk når moderatorerne ikke griber ind i de tråde der åbenlyst er kørt af sporet pga. at en eller flere personer har haft frit spil til at smide omkring sig med indlæg der ikke fremmer debatten overhovedet...

Det handler jo heller ikke om bare at udelukke en bruger fordi personen kommer til at gå over stregen en enkelt gang, men jeg vil bifalde et system lignende det hifi4all bruger, hvor man får 3 advarsler og så ud i en periode, kunne det ikke være en idé Lars?

Jeg forstår godt du ikke vil køre en kæft, trit og retning politik herinde, men når mange brugere nu er utilfredse med at moderatorerne tit er totalt fraværende i ophedne debatter, og at brugerne har alt for lang snor, vil du så bare sige at der ikke skal gøres noget fordi det skal være hyggeligt herinde? Det er jo tydeligt at det slet ikke har fungeret herinde i et stykke tid, men vil du slet ikke gøre noget ved det Lars?

.... du skriver at " mange brugere er er utilfredse", hvor har du fra?

Jeg føler ikke at det er et krav fra ret mange, med en strammere linie, taget alene ud fra antal "klagere" i denne tråd !

Edit: grammatik! ;-)


Redigeret af Pede8000 - 18-August-2010 kl. 17:03
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Det må så værre 3 advarsler og ud for altid og ikke bare for en periode plus at andre forum skal havde en info om denne bruge, så denne bruge ikke bare forsætte et andet sted.
Du har godt nok travlt hva? Skal de så også politianmeldes og have fjernet deres internetadgang?
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Det skal være hyggeligt at være bruger på recordere.dk forum. Men derfor er vi skam meget opmærksomme på uheldige brugere, og har flere på "observationslisten".
 
Men det er for nemt bare at lukke en bruger ude. Der skal være en god grund.
 
  /Lars
Problemet er bare at det ikke er hyggeligt at være bruger på recordere.dk når moderatorerne ikke griber ind i de tråde der åbenlyst er kørt af sporet pga. at en eller flere personer har haft frit spil til at smide omkring sig med indlæg der ikke fremmer debatten overhovedet...

Det handler jo heller ikke om bare at udelukke en bruger fordi personen kommer til at gå over stregen en enkelt gang, men jeg vil bifalde et system lignende det hifi4all bruger, hvor man får 3 advarsler og så ud i en periode, kunne det ikke være en idé Lars?

Jeg forstår godt du ikke vil køre en kæft, trit og retning politik herinde, men når mange brugere nu er utilfredse med at moderatorerne tit er totalt fraværende i ophedne debatter, og at brugerne har alt for lang snor, vil du så bare sige at der ikke skal gøres noget fordi det skal være hyggeligt herinde? Det er jo tydeligt at det slet ikke har fungeret herinde i et stykke tid, men vil du slet ikke gøre noget ved det Lars?

.... du skriver at " mange brugere er er utilfredse", hvor har du fra?

Jeg føler ikke at det er et krav fra ret mange, med en strammere linie, taget alene ud fra antal "klagere" i denne tråd !

Edit: grammatik! ;-)
Det er ikke kun i denne tråd folk har bedt om strammere regler... Prøv at følg nogle af de mest aktive debatter lige nu, der er der flere der efterlyser mere synlighed og interaktion fra moderatorerne...
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Exxtreme Exxtreme skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Det må så værre 3 advarsler og ud for altid og ikke bare for en periode plus at andre forum skal havde en info om denne bruge, så denne bruge ikke bare forsætte et andet sted.
Du har godt nok travlt hva? Skal de så også politianmeldes og have fjernet deres internetadgang?

Det sige jeg ikke, det er jo let at sinde en e-mail om en bruges ip-adress og navn m.m. til andre forum, det er jo i andre forums interesse at vide det.

Men gør jo det mellem banker, så hvor ikke mellem diverse forumer.

Men et krave fra bruge, må da værre at der nu blive indført strammere regler på recordere.dk forum, og det kan ikke gå hurtig nok.


Redigeret af Startrek - 18-August-2010 kl. 17:12
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:35
.... det er altså ved at blive en smule morsomt, det her, Startrek !LOL

Det er da rigtigt at der er enkelte der spammer, men jeg syns da ikke det er så voldsomt at der bør strammes op! 

Jeg mener derimod at vi her har et rigtigt godt og åbent forum med plads til hyggesnak!

Tak for det!

Måske "kommer jeg ikke de rigtige steder", for jeg er sluppet for trolls (næsten).....

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af evilguy evilguy skrev:

Visse debatører som konstant saboterer tråde burde allerede være smidt ud for flere år siden... jeg nævner i flæng MOHO.
 
   UHA UHA
 Pas på med det.MOHO er fredet herinde,selvom det han skriver,som regel er total sort.
  Prøvede at lave en afstemning om,at folk forstod hvad han skriver,men så brød helvede løs.
 
   Det må man ikke,og det er taget til efterretning.
      carsten
Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Oprindeligt skrevet af evilguy evilguy skrev:

Visse debatører som konstant saboterer tråde burde allerede være smidt ud for flere år siden... jeg nævner i flæng MOHO.
 
   UHA UHA
 Pas på med det.MOHO er fredet herinde,selvom det han skriver,som regel er total sort.
  Prøvede at lave en afstemning om,at folk forstod hvad han skriver,men så brød helvede løs.
 
   Det må man ikke,og det er taget til efterretning.
      carsten

Og det er så lige nøjagtigt grunden til, at jeg spendere det meste af min tid på et konkurrende dansk forum. Jeg kigger kun forbi recordere.dk lejlighedsvis, fordi jeg simpelthen ikke gider spilde min tid med at læse indlæg fra useriøse folk.

Forstå mig ret - jeg har en rimelig langt snor og hjælper gerne folk med deres til tider dumme spørgsmål, men jeg gider simpelhen ikke læse en tråd, hvor mange af svarende er misvisende, fordrejede, sorte og direkte uintelligente.

Kort sagt: STRAM OP. 3 advarsler og så er det ud. Det virker fint på"små" foraer som f.eks. mobildebat.dk og hifi4all.

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3949
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 21:00
Recordere.dk kører faktisk en stram overvågning, men vi tror ikke på censur. Vi tror på at folk taler pænt til hinanden. Men i kan jo spørge hinanden, hvad der skete med StarTrek i dag. Det er jo morsomt at en bruger der i denne tråd beder om hårdere regler samtidigt er en af dem, der taler ned til mange andre brugere.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 21:13
Jeg kunne godt tænke mig en eller anden form for sortering.

Når jeg kommer ind på siden, bruger jeg denne her:  Aktive emner Aktive emner
- men der kommer mange flere emner frem, end jeg har lyst til at læse. derfor skulle man kunne ignorere hele forumoverskrifter, fx Microsoft media Center, MCE og HTPC, som jeg aldrig læser.

Alternativt at man kunne abonnere på nogle af emnerne.

Det jeg mener, er at jeg godt vil sortere nogle emner væk fra oversigten, som jeg alligevel aldrig ville læse.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu