recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Impedance, forstærker vs. højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Impedance, forstærker vs. højttaler

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2023 kl. 15:27
Audiocompagniet er til at forhandle med

Kan være de har noget andet du kan bruge Bowers & Wilkins 704  5000kr 


Dynaudio Audience 52SE med standere 3495kr
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Status: Offline
Point: 382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2023 kl. 16:03
Er nu glad nok for mine R55'ere (igen, lige nu). Og husker også mine QLN 606'ere som lækre. Lige nu har jeg ikke et behov for at skifte til noget ud over hvad jeg allerede har. Men på et tidspunkt skal jeg opgradere til noget i en klasse lidt højere. Tænker det skal være noget 3-vejs, med 8" basenheder. 😊

Redigeret af HessiDude - 29-September-2023 kl. 16:04
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2023 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af HessiDude HessiDude skrev:

Det er mega fristende. Har flere gange luftet idéen for min bedre halvdel, men hun vil ikke have de bliver større end R55'erne. Hun brokker sig allerede ved R66'erne, så hun er bare glad for at jeg er mest til andre (lige nu). Gad vide hvad hun siger til at få QLN 606'erne ind...? Det er fremtid-migs problem. LOL


R66 er små, sig til hende at du vil bygge kleinhorns.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2023 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af HessiDude HessiDude skrev:

Tænker det skal være noget 3-vejs, med 8" basenheder. 😊

Skal du låne et sæt Dali 4b?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Status: Offline
Point: 382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2023 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af HessiDude HessiDude skrev:

Det er mega fristende. Har flere gange luftet idéen for min bedre halvdel, men hun vil ikke have de bliver større end R55'erne. Hun brokker sig allerede ved R66'erne, så hun er bare glad for at jeg er mest til andre (lige nu). Gad vide hvad hun siger til at få QLN 606'erne ind...? Det er fremtid-migs problem. LOL


R66 er små, sig til hende at du vil bygge kleinhorns.


Klaus
Haha! Hvis jeg boede i et slot som jeg ikke kunne finde rundt i, så skulle en af rummene helt sikkert have sådan nogle. Big smile

Btw. Hun synes ikke det har spor sjovt. Hun kiggede bare på mig som om jeg er dum. LOL

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af HessiDude HessiDude skrev:

Tænker det skal være noget 3-vejs, med 8" basenheder. 😊

Skal du låne et sæt Dali 4b?


Klaus
Tør du godt det Klaus? Kan det passe de er lidt “short and staut”. Altså ikke så høje og lidt buttede? LOL

Så kan du låne R66’erne og finde ud af om de lyder som dine andre R66’er. Smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2023 kl. 21:43
Spørgsmålet er om jeg kan grave dem frem……..de er i original emballage nederst i opbevaringen af original emballage
Ellers står der vidst mok et sæt Dali 3 et andet sted på garageloftet.
Og en Denon forstærker.

R66 - som du måske husker har jeg mere end et sæt, idet sæt nummer to blev hentet i den sydlige del af Aarhus (Viby) for en del år siden.


Klaus



Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Status: Offline
Point: 382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2023 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Spørgsmålet er om jeg kan grave dem frem……..de er i original emballage nederst i opbevaringen af original emballage
Ellers står der vidst mok et sæt Dali 3 et andet sted på garageloftet.
Og en Denon forstærker.

R66 - som du måske husker har jeg mere end et sæt, idet sæt nummer to blev hentet i den sydlige del af Aarhus (Viby) for en del år siden.


Klaus
Hvis du gider (og jeg mener vitterligt gider, for jeg ved godt at man sagtens kunne finde 117 andre ting man synes er federe) så find dem gerne frem. Så kommer jeg meget gerne og lytter til dem samt Dali 3’eren, og tager også gerne R66’erne med. Så kan vi også lave en A/B test mellem mine nuværende R66’er i kirsebær, og mine gamle R66’er i sort som er dine nu, hvis jeg ikke husker forkert. Var det ikke også dig min Marantz receiver røg til? Big smile

Jeg hjælper naturligvis med at bære, stille op og efterfølgende oprydning. Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu