recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - INO3(i) DVDHDR-56i problemer.[løst]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketINO3(i) DVDHDR-56i problemer.[løst]

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zwin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-December-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: INO3(i) DVDHDR-56i problemer.[løst]
    Sendt: 20-December-2006 kl. 19:25
Hejsa.

Jeg er ny her p� forummet. Jeg fandt det da jeg pr�vede p� at finde ud af hvad der er galt med min nye dvd hdd recorder INO3(i) DVDHDR-56i 160GB k�bt ig�r i Kvickly Xtra.

Alt fungerer ummiddelbart som det skal, men tv signalet er grynet og "dobbelt" (Som om der er det originale billede og en kopi af det lidt forskudt fra hinanden) Der er ingen problemer med signalet n�r jeg ikke ser tv gennem recorderen, men lige s� snart den er t�ndt og jeg kikker p� kanalerne gennem den, er signalet elendigt.

Jeg begyndte med at auto installere alle kanalerne. S� pr�vede jeg igen med samme resultat. Jeg har et billigt 21' tv fra Bilka, med scart og antenne indgang. Jeg har tilsluttet b�de scart kabel og antenne kablet til recorderen. Jeg har pr�vet to forskellige antenne kabler fra antenne stikket til recorderen, stadig med samme resultat. Fra recorderen til tv'et har jeg brugt det medf�lgende antenne kabel og har ikke pr�vet at skifte det ud, da jeg ikke tror det burde have nogen effekt p� signalet fra stikket i v�ggen.

Jeg ville blive utrolig glad for enhver form for hj�lp!:D

P� forh�nd tak.

-Bj�rn


Redigeret af Zwin - 29-December-2006 kl. 01:25
Til top
non-freak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2006 kl. 08:25

Hej

Når du ser billedet fra tuneren i din HDD optager på dit tv kommer det via scartkablet så det kan være et defekt kabel eller scart indgang i dit tv, prøv et andet kabel eller sæt en anden enhed på dit tv's scart indgang og se om du har samme fejl.

Til top
topper... Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2006 kl. 09:30
Tror ikke kablerne der følger med er særlig gode. Jeg har kun lyd i venstre side når jeg ser tv gennem recorderen. Jeg har forbundet recorderen til to aktive højtalere via audio out på recorderen, og der er lyd i begge sider. Så tror det er kablerne der følger med.
Til top
topper... Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2006 kl. 12:22

Har nu prøvet lidt forskelligt, og efter jeg vendte scart kablet om virker det som skal (lyd i begge sider). Prøv med et andet kabel. Og/eller vær sikker på det sidder ordentlig i.

 

 

Til top
topper... Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2006 kl. 18:06
Kan det passe at man ikke kan lægge CD'er ind på hdd? Er det kun mp3 eller wma?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2006 kl. 18:11

 

 Det skal nok passe, det er langt fra alle maskiner der har Jukebox funktion.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Zwin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-December-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2006 kl. 01:27
Jeg endte op med at gå ned i Kvickly xtra og få en nu. Den virker fint. Men tak for hjælpen.:)

-Zwin
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu