recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Insaniac’s Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInsaniac’s Hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
staack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 707
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 10:07
Flot stue og et fedt system, det eneste jeg kan sætte fingeren på er farven på dine Dali's, de passer farvemæssigt ikke så godt til resten...
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 10:46
Foods: Det er fra Boconcept og hedder Modii.

Staack: Alt sammen blev købt da jeg boede hjemme for 3-4år siden. De passer bedre ind nu end i min gamle lejlighed. Jeg har godt selv spekuleret over det, men synes ikke det er så slemt at jeg gider sælge dem eller male dem om eller lign.
Centerhøjtaleren er blevet betrukket med sort så den faldt mere ind i skænken. Har overvejet at gøre det med de andre højtalere, men så tror jeg at det bliver for sort og sålænge de matcher gulvene synes jeg det er okay

Men tak for de fine ord.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 20:14
Så er der købt Squeezebox V3. Skal hente den i morgen i KBH hos en fra hifi4all.  Så håber jeg at den lever op til forventningerne. Skal bare bruge den til at streame nogle af de hardstyle kanaler, som jeg lytter til på computeren.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2008 kl. 20:22
Super flot stue Insaniac!!!

Det kan jeg godt lide at se, dejlig sammensætning og futuristisk design! Dog har jeg valgt en lidt anden farvesammensætning...
Og virkelig noget godt udstyr du har, flot setup, det må du være glad for?

Jeg tænkte på det med højtalerene, for de passer jo engentlig rigtig godt ind ift. gulvet. Så jeg syntes ikke nødvendigvis du behøver at gøre noget ved dem, men måske du burde give dine baghøjtalere lidt hvid film? Så de falder bedre til med væggen??

Mange hilsener
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 18:49

Ehm... Jeg er bare nødt til at sige...

Jeg er helt TOSSET med dit setup. :) Det er elegant ud over alle grænser. FLOT!

Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2008 kl. 20:27
OT: Hvad læser du???...kan se du har et par af de samme bøger som mig men kan ikke tyde alle sammen fra billedet.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 07:23
Jeg tror, ud fra hvad jeg kan se af bøger, at han læser til bio-kemiker
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2008 kl. 09:33
Det var det jeg tænkte fordi han har de samme bøger, dog ikke så mange he he.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 10:37
Tak for de flotte ord. Det varmer 

Jeg går lidt med drømmen om at købe en Velodyne SPL800 istedet for min SWA12 og så også skifte projektoren ud, meen... jeg bør sq spare mine penge for tiden, så tror jeg udskyder det lidt

Som Anima skriver, så studerer jeg biokemi i min stræben på at blive en ond ond forsker
Ej, jeg er pt i gang med andet år af min kandidat, så er i fuld gang med at skrive speciale. Vi har ikke brugt bøger de sidste 2-3år, da vi kun læser original litteratur og de få gange jeg skal bruge bøger, så har min vejleder dem, så jeg sparer de penge


Redigeret af Insaniac - 10-September-2008 kl. 10:39
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:



Som Anima skriver, så studerer jeg biokemi i min stræben på at blive en ond ond forsker
Ej, jeg er pt i gang med andet år af min kandidat, så er i fuld gang med at skrive speciale. Vi har ikke brugt bøger de sidste 2-3år, da vi kun læser original litteratur og de få gange jeg skal bruge bøger, så har min vejleder dem, så jeg sparer de penge


Jeg HADER sådan noget...  Er du klar over hvad medicinsk- og kirurgisk kompedie koster...!?? Det samme som en Onkyo 876...
Så jeg må vente...
Nå, men kan i hvert fald kun anbefale Velodyne. Det er en fantastisk sub, jeg syntes den spiller rigtig godt. Og så har den høj WAF, ikke at forglemme...

Med venlig hilsen
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Tak for de flotte ord. Det varmer 

Som Anima skriver, så studerer jeg biokemi i min stræben på at blive en ond ond forsker
Ej, jeg er pt i gang med andet år af min kandidat, så er i fuld gang med at skrive speciale. Vi har ikke brugt bøger de sidste 2-3år, da vi kun læser original litteratur og de få gange jeg skal bruge bøger, så har min vejleder dem, så jeg sparer de penge


OKay jeg er selv på 5 år, men vi har da godt nok haft bøger og artikler alle årene. Hvilket uni går du på?

on topic: Jeg tror bestemt også du vil blive glad for en velodyne (har den ikke selv men har afprøvet den)
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:



OKay jeg er selv på 5 år, men vi har da godt nok haft bøger og artikler alle årene. Hvilket uni går du på?



Jeg går på KU. Jeg befinder mig i det nye Biocenter, der er bygget tæt ved Rigshospitalets kollegium, hvis du ved hvor det er

Hvad med dig?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu