recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Insaniac’s Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInsaniac’s Hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 12:27
Ahh okay det forklare nok forskellen så, idet jeg er på AU.

Det eneste gruppe jeg kender noget til på KU er jeres røntgen krystallografi gruppe ellers er jeg ret blank


 
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:



OKay jeg er selv på 5 år, men vi har da godt nok haft bøger og artikler alle årene. Hvilket uni går du på?



Jeg går på KU. Jeg befinder mig i det nye Biocenter, der er bygget tæt ved Rigshospitalets kollegium, hvis du ved hvor det er

Hvad med dig?


Lækkert sted i har fået jer der...  Det kunne vi godt have brugt, ovre på den anden side af vejen...
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Bergur Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Februar-2008
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 21:02
Hej Fellow Moller! Sweeet crib du har dig, og så som studerende mand!!!
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 21:15
moller som i molbio studerende? hvis ikke så nvm
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Jeg HADER sådan noget...  Er du klar over hvad medicinsk- og kirurgisk kompedie koster...!?? Det samme som en Onkyo 876...


Nu læser jeg selv til energiingeniør på AAU (3. semester). Sidste år bruge jeg omkring 1200 på bøger

Så jeg kan godt se jeg ikke skal tude når jeg på dette semester alene har brugt 1500, og stadig mangler 6 bøger..

Hvor får i egentlig jeres inspiration fra når i skal indrette lejligheden? - jeg er flyttet hjemmefra for snart 1 år siden (15. okt.), og mangler stadig at få skabt mig en bedre miljø herhjemme. Kunne nu nok godt bruge en hånd Mine vægge er tomme - i ved ikke lige hvor man køber nogle fede billeder til en god pris?

/Ani

PS:

Insaniac, jeg kan godt lide detaljen med kasketten på den plante-ting du har

Redigeret af Anima - 10-September-2008 kl. 21:43
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2008 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:

moller som i molbio studerende? hvis ikke så nvm


Moller som i MOL = motion-online.dk et sted jeg også flittigt hænger ud.

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:


Hvor får i egentlig jeres inspiration fra når i skal indrette lejligheden? - jeg er flyttet hjemmefra for snart 1 år siden (15. okt.), og mangler stadig at få skabt mig en bedre miljø herhjemme. Kunne nu nok godt bruge en hånd Mine vægge er tomme - i ved ikke lige hvor man køber nogle fede billeder til en god pris?

/Ani

PS:

Insaniac, jeg kan godt lide detaljen med kasketten på den plante-ting du har


Hehe takker. Den blomster ting er fra Hindsgaul, hvor min onkel er produktionschef, så det er faktisk en lille mannequin, så det er et hoved planten er sat ned i. Derfor er kasketten der, samt jeg brugte den flittigt da jeg rejste rundt i tre måneder i østen for nogle måneder siden. Så vidste jeg ikke hvor jeg skulle gøre af den, så synes den passede perfekt der

Ang. indretning, så boede jeg først 2,5år et andet sted, hvor jeg boede med min mors kærestes møbler, da det var en fremlejet lejlighed. Så i de år gik jeg og gjorde mig nogle tanker med indretning og fik ideer og lign. Jeg har altid ville have en kæmpe lækker lædersofa (stilet, ikke sådan en puf puf) men da jeg så endelig skulle købe, så skiftede jeg mening og valgte noget lidt mere hyggeligt end stilet og klinisk. Mht. valg af andre møbler, så ved jeg sq ikke hvor jeg har fået inspirationen fra, men går jeg en tur i BoConcept, så kan jeg købe mgi fattig på nul komma fem
Derudover da jeg skulle købe møbler, så var det ekstremt svært at finde et møbel, hvor min receiver kunne være i dybden. Jeg var helt lost og de skænke jeg fandt, som passede til den, de koster omkring 10-15k. Det var lige i overkanten med SU. En dag i Ilva foreslog min mor så, hvorfor jeg ikke nappede de kasser, som kunne stables. Jeg målte op og receiveren passede perfekt, så derfor blev det den lidt alternative løsning, som jeg er meget glad for.
Så kunne jeg også samtidig bruge den som bogreol, idet den reol jeg havde udset mig, ikke kunne bære de tunge studiebøger.
Var ellers en super fed, flexible reol:
http://www.designbutikken.dk/shop/bookworm-ron-arad-255p.htm l
(kan også fåes kortere, til færre penge)

Ang billeder, så fandt jeg tilfældigt dem i Ilva på tilbud. Oprindeligt ville jeg gerne have haft et Kvium billede, som jeg ikke anede hvad kostede, men undersøgte det og fandt ud af at det kostede 600.000kr Det bliver så bare i mit næste liv, jeg køber det. Hehe.
Ellers kig på følgende hjemmeside, hvor folk kan udstille deres værker.
http://www.maleribasen.dk/

Forleden dag, så jeg også nogle ret interessante billeder inde ved Peter Bangsvej i KBH. Ved ikke lige hvad galleriet hed, men lå ca 200m fra stationen.

Men ellers er det også godt at kigge billeder fra andres indretning og så få lidt ideer.
Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2008 kl. 04:54

Hej fedt setup

 hvor er det du har købt din reol/skænk system syntes jeg har set det før et sted.

 

/Hans

Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2008 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af nsane206 nsane206 skrev:

Hej fedt setup

 hvor er det du har købt din reol/skænk system syntes jeg har set det før et sted.

 

/Hans


Tak.
Skænken er fra Boconcept. Reolen er fra Daells Bolighus.
Til top
krumborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2008 kl. 15:57
Der skal sættes grej op i løbet af næste uge. Kommer du ud og kalibrere og leger med? 
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2008 kl. 17:09
Det kan jeg nok godt lokkes til  Hvilken dag?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu