recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet hotspot på iPhone, til alm. bærbar?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet hotspot på iPhone, til alm. bærbar?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Internet hotspot på iPhone, til alm. bærbar?
    Sendt: 23-Juni-2023 kl. 15:05
Hej.

På min egen android telefon kan jeg nemt finde ud af at lave hotspot og Internet deling, der virker på windows bærbar. Men på min kones iphone, kan jeg ikke lige se helt det samme i indstillinger??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2023 kl. 15:11
Indstillnger—>Internetdeling
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2023 kl. 22:47
Ja, den var jeg også inde i. Men blev forvirret over at der står at det er til ting der er koblet op på iCloud (eller noget i den stil). Men det kan godt være det er den alligevel. Jeg var også lidt forvirret over ikke at kunne finde noget med personligt hotspot, ligesom på min Huawei. Men igen, det er måske bare denne Internetdeling.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2023 kl. 22:53
Det er klart min anbefaling at du læser teksten, frem for bare at skimme den.

Der står at enheder der er logget på iCloud konto selv kan logge på og enheder der ikke er skal man selv søge forbindelsen og indtaste password.

Internetdeling på en iPhone er simpelt og virker - bruger det selv.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2023 kl. 23:08
Ok det er bare helt fint. Lyder til at det nok er lige så simpelt som på android - hvor det måske bare virker mere straight forward, fordi der direkte står hotspot osv. Smile  

Det er fordi den 400/400 fibernet forbindelse jeg ellers havde blev klippet her i morges i forbindelse med helhedsplan renovering herude i området. Så i løbet af dagen brugte jeg bare min egen mobils hotspot, men lige nu er jeg ved at se om jeg kan installere det nye midlertidige 1000/100 bredbånd via coax fra Yousee. Men hvis der ikke er hul igennem endnu, så kan vi jo bruge mobildata weekenden over indtil teknikeren kommer forbi tirsdag.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2023 kl. 08:24
iPhone stopper med at være synlig, så man skal ind i kontrol centret og slå synlighed til
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2023 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

iPhone stopper med at være synlig, så man skal ind i kontrol centret og slå synlighed til


På PC eller telefon?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2023 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

iPhone stopper med at være synlig, så man skal ind i kontrol centret og slå synlighed til


På PC eller telefon?

Flemming

På telefonien
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2023 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

iPhone stopper med at være synlig, så man skal ind i kontrol centret og slå synlighed til


På PC eller telefon?

Flemming

På telefonien


På min iPhone SE, 3. generation, er der intet punkt der hedder synlighed.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2023 kl. 18:29
/zemo/
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2023 kl. 18:59
Jeg skal gøre det synligt for at min bil kommer på nettet. 


Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2023 kl. 09:05
Ja, både på min android telefon og på hendes iPhone, slukker den selv Internetdelingen, hvis den ikke har været i brug et stykke tid (10-20 minutter måske).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu