recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet indhold kan ikke opdateres Sony W805
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet indhold kan ikke opdateres Sony W805

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alpinestar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpinestar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Internet indhold kan ikke opdateres Sony W805
    Sendt: 26-Februar-2016 kl. 22:30
Hej

Jeg har i dag fået et problem med mit W805. Pludselig ville netflix ikke køre mere. Det har kørt fint uden prøblemer i et års tid.

Jeg fik bare af vide det ikke var tilgængeligt.

Efter at have slukket tv´t ved at hive stikket, og genstartet routern, har jeg så opdatert SW i TV og sat den tilbage til Fabrisk indstillinger.

Nu kan jeg så slet ikke opdatere internet indhold. Den timer ud med en 1107 fejl
Denne fejl kan jeg kun finde følgende:
https://sony-paa-pa-en-web--paa.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/94691/~/error%3A-1107-or-2123-or-3218-or-7003-appears-during-the-network-setup-or-when
Ikke meget hjælp at hente der andet en at prøve igen efter et stykke tid... :(
Syntes jeg har prøvet alt uden held! Nogle ideer? Og hvem skal man kontakte hvis man skal have hjælp? (Det er købt i Bilka)
mvh
Morten

Til top
alpinestar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alpinestar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 22:34
Ha ha prøvede lige igen efter at have oprettet emmnet, og nu virker det!! Strange!!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu