recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 5.0.1 er en ommer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIOS 5.0.1 er en ommer

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

@MDhell: har du sat det rigtigt op i indstillinger?

Har du en globus på dit tastetur?

Bruger du smileys til sms'er?
 
Alt er sat rigtig op, her til morgen har den så aktiveret Facetime og Imessage på min telefon efter et par genstarter. Men min kones vil stadig ikke aktivere Imeassage.
 
ja jeg har globus på mit tastatur, fordi jeg bruger smileys Smile


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg er efterhånden glad for at jeg ikke valgte at købe min iPhone 4s lige med det samme.. 

Jeg troede ellers at Apple var gode til at skrive software? - det er bekymrende at så mange skriver der er problemer med den.

Anyways, har du læst den anden tråd om iOS5?
Tja men de er dog tilgengæld hurtige til at rette problemet.

Har netop installeret IOS 5.0.1, det gik helt efter planen.

Ok, rart at læse at der er styr på sagerne.. og du har ikke problemer som OP?

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

@anima: jeg kan høre violinerne spille;-)

Så tror jeg du skal søge læge.

Seriøst, så synes jeg det er en ret kedelig affære med du altid skal komme med en åndsvag kommentar.  Hvis ikke du kan holde fingrene fra tasterne bør du tage en ferie fra forummet.




Redigeret af Anima - 12-November-2011 kl. 09:08
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 09:04
Opdateret iPhone 4 + iPad uden problemer.

(heldigvis) ;-) Kan ikke se den store forskel ??

Er det mest noget med iPhone 4 der optimeres ?





Redigeret af Pede8000 - 12-November-2011 kl. 09:41
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 09:21
jeg må indrømme at i skrivende stund fortryder jeg at jeg skiftede en velfungerende iPhone 4 ud med en 4S.
 
jeg synes ikke at strømforbruget er blevet forbedret med IOS 5.0.1


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 09:52
Det var ikke længe de kunne klare sig uden Steve Jobs Wink

Om man vil det eller ej har der altså været en del nyheder omkring diverse bugs rundt omkring på nettet. Det er jo ikke fordi det som sådan er unormalt at der kan forekomme bugs i en ny version og at opdateringsprocessen ikke er helt smertefri men med Apple er ens forventning vel netop at sådan noget ikke sker og var måske netop en af grundene til at man købte en iphone til at starte med. 

Kan tilføje at dem inde på arbejdet også havde en del problemer med diverse ret slemme errors. 


Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 10:40
En iPad 1, en iPad 2, en iPhone 4 og en iPhone 4s kører fint her, og opdatering til iOS 5.0.1 kørte helt smertefrit.

Men der er selvfølgelig altid dem, der ikke kan finde ud af selv det simpleste elektronik, og det er som regel dem der råber højst (sammen med trolls) Nej, det er gas... ved godt, der er enkelte, der stadig har problemer.
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 10:48
den siger godt nok at iMessage er aktiv men det virker ikke alligevel Angry


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 10:51
iPhone 4S. Ingen problemer. Det hele virker. Og den har kun brugt 1% i strøm over natten. Så alt godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 10:55
Men problemet er vel ikke større end at man går i den butik man købte i og beder dem udbedre problemerne imens man venter. Men det er sgu utroligt at Apple med deres meget få modeller ikke kan lave opdateringer som bare virker. Sad for få dage sammen med nogle kollegaer og de fleste havde Iphone og 9 ud af 10 havde fået 9 forskellige problemer efter den opdate. Men bliver næppe bedre fremover... Confused
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:21
Nu lige lidt OT. Hvis min telefon ligger og er låst, altså i standby mode og jeg får en SMS. Så når jeg slider til siden for at læse sms'en og den åbner besked app'en op, så kommer den nogle gange med den liste med tilgængelige WiFi netværk og spørger om jeg vil logge på? Hvorfor gør den det? SMS beskeder har da ikke forbindelse til WiFi, eller er det pga. iMessage?

Det er en iPhone 4S og den gjorde det både med iOS 5 og 5.0.1 ?

Nogle der har oplevet det samme?
          
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:29
Medmindre du under Indstillinger > Wi-Fi slår Ask to Join Networks (kan ikke lige den danske tekst), vil telefonen konstant lede efter Wi-Fi netværk.

Slå det fra - det hjælper også på batterilevetiden.

iOS 5.0.1 har i øvrigt hjulpet på min 4S mht, batteriproblemet, men Apple har nu sagt at ikke alle problemerne blev løst i denne omgang.
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Det var ikke længe de kunne klare sig uden Steve Jobs Wink

Om man vil det eller ej har der altså været en del nyheder omkring diverse bugs rundt omkring på nettet. Det er jo ikke fordi det som sådan er unormalt at der kan forekomme bugs i en ny version og at opdateringsprocessen ikke er helt smertefri men med Apple er ens forventning vel netop at sådan noget ikke sker og var måske netop en af grundene til at man købte en iphone til at starte med. 

Kan tilføje at dem inde på arbejdet også havde en del problemer med diverse ret slemme errors. 



Jeg tror at du har for store forventninger. En mere realitisk forventning er at Apple retter fejl hurtigsmuligt hvilket er det de prøver at leve optil. Jeg har ikke haft skyggen at et problem med denne opdatering.

Redigeret af Stenholt - 12-November-2011 kl. 11:44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu