recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 6.1.2 - nogen indvendinger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 6.1.2 - nogen indvendinger?

 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 11:38
Mine kort er forsvundet fra mit betalte GPS NAVV program. Kan ikke lige se hvordan jeg får dem smidt på tlf igen, da de jo skulle være kommet med ved gendannelse af tlf fra iTunes Confused
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 11:41
Alle APPs kan hente i iTunes igen, uden betaling, når de er betalt en gang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Alle APPs kan hente i iTunes igen, uden betaling, når de er betalt en gang.
Hmn, hvordan gør jeg det?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Alle APPs kan hente i iTunes igen, uden betaling, når de er betalt en gang.
Hmn, hvordan gør jeg det?
Nu skrev jeg så iTunes. Men du går ind i APP store, søger og finde programmet igen, og så skulle der stå at du bare kan hente det. Eller i iTunes programmet på PC, start det op, og i højre side er der en som hedder købt. Ind der, tryk på Apps. Og så ligger alt du har købt der. Så er det bare, at hente den igen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:01
Ok, jeg søger NAVV i Appstore og får en side med programmet, hvor der står "åben". Trykker men får bare den samme tomme skærm som når jeg trykker direkte på app'en
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:22
Du har ikke prøvet i iTunes under købt? Jeg har et problem i App store, med at jeg ikke kan hente opdateringer. Så dem må jeg hente over min PC. Så der er nok et problem, med at hente nogle ting.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:23

Tror det lykkedes nu!

Trykkede programmer på iTunes siden, og fik en oversigt over de installerede programmer på iPhonen. Afinstallerede NAVV, og gen-indstallerede, og så fik jeg kortene med
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Du har ikke prøvet i iTunes under købt? Jeg har et problem i App store, med at jeg ikke kan hente opdateringer. Så dem må jeg hente over min PC. Så der er nok et problem, med at hente nogle ting.
 
Der er ikke noget der hedder "købt" i min iTunes. Og heller i app-store på tlf. Men fik som sagt afinstalleret/geninstalleret i oversigten over mine programmer. Gad vide om jeg skal ha' en android tlf næste gangLOL
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Du har ikke prøvet i iTunes under købt? Jeg har et problem i App store, med at jeg ikke kan hente opdateringer. Så dem må jeg hente over min PC. Så der er nok et problem, med at hente nogle ting.
 
Der er ikke noget der hedder "købt" i min iTunes. Og heller i app-store på tlf. Men fik som sagt afinstalleret/geninstalleret i oversigten over mine programmer. Gad vide om jeg skal ha' en android tlf næste gangLOL
Altså i iTunes på din PC?. Jeg har det da stående, i toppen ude i venstre side. Der kan man se alt, hvad man har haft af programmer. Der er jo nogen som man sletter ind imellem, men de er der.
Jeg tror ,at du ville gå amok, over en Android telefon.


Redigeret af flemming larsen - 06-Marts-2013 kl. 13:32
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6638
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:32
@Kampus - Start iTunes på pc - i iTunes Store - App Store - helt nede i bunden under Funktioner. Der er bl.a. Købt.
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

@Kampus - Start iTunes på pc - i iTunes Store - App Store - helt nede i bunden under Funktioner. Der er bl.a. Købt.
Altså der står oppe i værktøjslinien: FILER  REDIGER  OVERSIGT  BETJENING  BUTIK  HJÆLP
 
Er det BUTIK jeg skal vælge?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6638
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:56
Nej. Det er i selve iTunes vinduet. Øverst til højre. Sådan ser det ud på Mac:



Det er her du skal klikke på iTunes Store. Så kommer du videre til denne side, og helt nede til venstre ser det sådan ud:



Det er iTunes version 11 på Mac. Mener det er det samme på pc.


Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu