recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 6 - hvor finder jeg en brugbar youtube app...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IOS 6 - hvor finder jeg en brugbar youtube app...

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IOS 6 - hvor finder jeg en brugbar youtube app...
    Sendt: 22-September-2012 kl. 01:56
Jeg har været så snotdum og installere ios6, og den eneste app min søn ALTID bruger er selvfølgelig youtube playeren som ikke længere er der, hvad gør jeg nu. Kan finde en Youtube original player til iphone men ser ud som lort på ipad...er der nogen der har fundet en brugbar app til ipad?
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 02:32
Brug browseren til youtube og føj den til hjemmeskærmen.
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2012 kl. 08:32
Jaykay + 1

Fungerer perfekt!
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 08:58
Nej jeg er ked af og måtte sige det er dælme langt fra perfekt, den integration apple og youtube havde før gjorde min 2 årige søn kunne betjene den og selv finde de ting han skulle bruge. Web browser udgaven er total håbløs i forhold til og den kør ikke fuldskærms og den kan ikke styre audio niv på ipad...det er bare synd apple der slettede i lige en af de ting der gjorde ipad'en speciel, og det har virkelig forringet produktet i mine øjne.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 09:20
Nederst på siden er der desktop udgaven. Den virker ligesom hvis man bruger browser på computeren.
Til top
Anden4220 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anden4220 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 11:36
hvorfor ikke hente googles egen youtube app i app-store? de har lige tweaket den gamle udgave - så den er hurtigere og lidt lettere... 
Panasonic TH37PX80
Sony surround
Apple Airport express
Triax C-HD415CX
Playstation 3

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af Anden4220 Anden4220 skrev:

hvorfor ikke hente googles egen youtube app i app-store? de har lige tweaket den gamle udgave - så den er hurtigere og lidt lettere... 
den findes ikke i en iPad version. AirPlay virker hellere ikke så, så endnu et minus til ios6
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:17
Hvad med at jailbreake iOS6 og hente ProTube..?
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Hvad med at jailbreake iOS6 og hente ProTube..?


Hvad med at der lige udkommer et jailbreak til iOS6 først?

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:39
Det er bare endnu et søm i apple kisten efter mening, de er godt igang med at ødelægge alt de havde kørende for sig før...
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Hvad med at jailbreake iOS6 og hente ProTube..?


Hvad med at der lige udkommer et jailbreak til iOS6 først?

http://www.idownloadblog.com/2012/09/19/how-to-jailbreak-ios-6-and-install-cydia/
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af Giffel Giffel skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Hvad med at jailbreake iOS6 og hente ProTube..?


Hvad med at der lige udkommer et jailbreak til iOS6 først?

http://www.idownloadblog.com/2012/09/19/how-to-jailbreak-ios-6-and-install-cydia/


Det virker kun på iPhone 4 og ældre modeller og har været ude siden de første beta'er af iOS6. Det er et tethered jailbreak og noget mere besværligt en et "almindeligt" jailbreak. Desuden er der mange af programmerne i cydia der ikke er opdateret til at virke påiOS6 endnu.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu