recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad volume on/off knap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad volume on/off knap

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad volume on/off knap
    Sendt: 26-Juni-2023 kl. 19:25
Kan man på nogen måde bare med ét tryk slå lyden til og fra, efter den gamle fysiske knap blev fjernet?

Drømmer bare om en "knap" der hele tiden er synlig øverst foran apps man kan trykke på for at slå lyden til og fra, i stedet for skulle holde volumen nede for at gøre det. Plus besværet med at finde samme lydstyrke igen bagefter. 

Det irriterer mig bare, at det ikke er muligt mere med en 'mute'-knap hvis man lige vil slå lyden fra fx når der er YouTube-reklamer. 


Redigeret af Guld medlem - 27-Juni-2023 kl. 02:39
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB (2nd Generation)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2023 kl. 19:41
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2023 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvilken knap?
Det må være før din tid at den eksisterende Smile
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB (2nd Generation)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2023 kl. 19:49
Jeg spørger igen. Hvilken knap slår lyden til eller fra i et tryk? På mine tidligere iPads sad der en Home knap, men den havde ikke den funktion.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2023 kl. 20:08
Jeg har aldrig lagt mærke til sådanne en knap,på iPad. På iPhone ja, men iPad 

Redigeret af PerW - 26-Juni-2023 kl. 20:08
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2023 kl. 20:27
På en iPad 2 og en iPad 4 er der en ekstra skyder ved siden af Vol op/ned. Og den kan indstilles til flere funktioner, bl.a. “Stille”

Så er det den knap du tænker på?



Redigeret af Munch - 26-Juni-2023 kl. 20:28
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2023 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvilken knap?
Det må være før din tid at den eksisterende Smile
Jeg er født før iPadden LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 02:23
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

På en iPad 2 og en iPad 4 er der en ekstra skyder ved siden af Vol op/ned. Og den kan indstilles til flere funktioner, bl.a. “Stille”

Så er det den knap du tænker på?

Det irriterer mig bare, at det ikke er muligt mere med en 'mute'-knap hvis man lige vil slå lyden fra fx når der er YouTube-reklamer. 

Redigeret af Guld medlem - 27-Juni-2023 kl. 02:24
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB (2nd Generation)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 02:30
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvilken knap?
Det må være før din tid at den eksisterende Smile
Jeg er født før iPadden LOL
Wacko
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB (2nd Generation)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 02:37
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

På en iPad 2 og en iPad 4 er der en ekstra skyder ved siden af Vol op/ned. Og den kan indstilles til flere funktioner, bl.a. “Stille”

Så er det den knap du tænker på?

Drømmer bare om en "knap" der hele tiden er synlig øverst foran apps man kan trykke på for at slå lyden til og fra, i stedet for skulle holde volumen nede for at gøre det. Plus besværet med at finde samme lydstyrke igen bagefter. 
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB (2nd Generation)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 07:37
Jeg muter på denne måde, jeg swiper ned for at få kontrol center og trygger på klokken "ikon" og iPad er nu lydløs, nemt og hurtigt.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2023 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg muter på denne måde, jeg swiper ned for at få kontrol center og trygger på klokken "ikon" og iPad er nu lydløs, nemt og hurtigt.
Ja det er den nemme måde at mute på i de nyeste iPads og tlf.

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu