recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 3G til 1000 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone 3G til 1000 kr.

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Thomas1974 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2006
Sted: Belgien
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 13:05

Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Her er den til 2995 uden binding, men læste et sted der måske kunne være et problem fra æblernes side omkring garantien i danmark...

Right, check lige separat tråd, adressen kan ikek findes, betaling kun ved bankoverførsel, firmaet ikke registreret.

Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Kan da lige oplyse, at da jeg cyklede forbi Telia på Strøget her klokken 23:25 (salget starter 00:01), var køen ca. 200 meter lang (har jeg sjusset mig frem til via Google Earth). Så det kan godt blive en lang nat for dem der MÅ ha' den i nat. I følge Apple/Telia-manden der stod for enden af køen, skulle der være iPhones 3G nok til alle... Så i kan måske nå det endnu .

/Nils

Jeg kan så sige at kl 2.15 havde de udsolgt af 16GB sort, og så gik jeg hjem. De var desuden også kun nået til nr 90 i køen.

Jeg stillede mig i kø derinde, ikke fordi jeg ville være en af de første, men fordi jeg ikke har mulighed for at købe den her idag når de åbner kl 10, og jeg ville gerne være sikker på at kunne få fat i en fra den første sending - da jeg ikke lige regnede med at Telia fik flere leveret voldsomt hurtigt.

Men det blev et forgæves ophold derinde.


Jævnt surt . Så var det godt at jeg ikke besluttede mig for at stille mig op i køen - ikke at jeg overhovede overvejede det, da jeg så hvor lang den var...

Samsung Omnia, er vel også telefonen man skal se frem til...måske .

/Nils


Redigeret af nbu001 - 11-Juli-2008 kl. 13:55
           
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 14:02

Jeg endte med at tage et smut forbi en Telia butik her til formiddag, men efter 15 kunder så havde de også udsolgt af den sorte 16GB.

Jeg sidder lidt og fortryder at jeg ikke bare blev i køen og købte den hvide, men har ikke fået set den, så ved ikke rigtigt om jeg kan lide den.

Ender nok med at jeg kører forbi et par Telia butikker efter arbejde for at se om de har flere tilbage, men det har de nok ikke.

Til top
Hede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 16:58
Fik min 16gb sort ved 11.15 tiden som nr. 007 i Esbjerg men Telia har problemmer med at aktivere ION abo. så jeg må vente på at den kan finde netværk. De regner med inden 24 timer og når det er sket skal man ringe til kundeservice for at få aktiveret 3g og edge... Flot Telia...
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 17:23
jeg var forbi telia butikken i odense kl 16, og ja alt var udsolgt. Manden bag skranken gav det indtryk at Telia's lager var tømt og de ville få flere ind hurtigst muligt. Men jeg blev skrevet op til en iPhone. så nu må vi se hvor langt tid der går.

Hede: det er ingen overraskelse, det minder lidt om billetlugen når der er store koncerter. Deres system crasher altid bravt, på trods af at firmaet lover det ikke sker.
Til top
Hede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 19:10

Ja det ser ud til at være gal over hele verden... Som om det er en trøst .

Hvis ikke den virker i morgen går jeg ned til butikken igen og forlanger tale tid det skulle virke. Sjovt nok..

Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 19:32
I følge BT melder Telia "alt udsolgt i hele DK" klokken 1700. Hvornår nye forsyninger ankommer vides ikke.

/Nils
           
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

I følge BT melder Telia "alt udsolgt i hele DK" klokken 1700. Hvornår nye forsyninger ankommer vides ikke.

/Nils


det var også den information jeg fik af de to Telia folk der stod og mandsopdækkede den ene demo telefon de havde i butikken.
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 20:45
Telia siger at de har bestilt flere. Men skal de komme fra USA ? hvis ja, så kan der jo gå flere måneder før de er i dk. Med den lave dollarkurs, er der sat et kæmpe skub i handel fra USA, og man køber næppe mindre end en containerfuld. Den hurtigste måde at få det hjem, vil være pr fly. Det er bare noget dyrere, og jeg frygter at det ikke er en løsning Telia vil bruge.

Men jeg venter spændt på mere info fra Telia.
Til top
Hede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 21:51

Man kan da håbe Apple har et central lager i europa... Venter bare på min finder et netværk .

Men fuck den er lækker. Fortryder ikke at jeg stod i kø ca. 3,5 timer i dag. Mangler bare et trådløst netværk i lejligheden men det må komme imorgen. Nogen ide om hvad man skal købe?

Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af M.W. M.W. skrev:

Telia siger at de har bestilt flere. Men skal de komme fra USA ? hvis ja, så kan der jo gå flere måneder før de er i dk. Med den lave dollarkurs, er der sat et kæmpe skub i handel fra USA, og man køber næppe mindre end en containerfuld. Den hurtigste måde at få det hjem, vil være pr fly. Det er bare noget dyrere, og jeg frygter at det ikke er en løsning Telia vil bruge.

Men jeg venter spændt på mere info fra Telia.

Mon ikke de kommer med containerskib fra Kina? Det tager en god måned med Maersk Line (fra havn til havn) og så skal de jo lige distribueres ud bagefter! Men måske der er et eller andet stort europæisk centrallager som har nogen stykker liggende .

/Nils


Redigeret af nbu001 - 11-Juli-2008 kl. 21:58
           
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2008 kl. 22:07
jeg har en ide om, min første tanke med containeren var lidt optimistisk. Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og det lader til at de fleste butikker kun har haft en 15-20 stk af hver. (8GB sort, 16GB sort og 16GB hvid). læste om en butik der kun havde 5 !! sorte 16GB.

http://iphone.vildmedmac.dk/

3000 stk til hele dk .. det er virkelig flot Telia .. bravo .. den mest hypede gadget i længere tid, som forventeligt ville sælge i kæmpe antal, og vel vidende at folk ville stå i kø i flere timer. og så har I kun 3000 .. come on..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu