recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone i bootloop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone i bootloop

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

ah, så står du sku ik bare lige sådan til at hjælpe! :D



Nej, men tak for tanken


- Så lidt, du selvfølgelig velkommen til at sende den, så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre, men ingen garantier for det vil virke selvfølgelig! Smile


Kan være jeg holder dig op på det senere
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 14:56
i så fald sender du bare en PM ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 17:08
Opdatering: Googles igen lidt på nettet, og fandt en tråd som beskrev mit problem 100% en skriver tl trådstarter, at det skyldes kabel 3 der ikke er monteret ordenligt. Jeg skiller min ad, og kan se, at enten jeg eller en reparatør tidligere har knækket lidt af holderen.(nok mig)
Har prøvet lidt frem og tilbage og kan ikke få det til at virke, så måske om jeg ikke render ind en god lodder, der kan fixe det for mig :)
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 21:05
Det var da godt du har fundet dit problem :) - det ville så desværre ikke være noget jeg ku fixe :(
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 21:46
Formoder det er problemet. Nu må vi se
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 18:48
Lidt gammel tråd, men har samme problem med en Iphone 5, men fik du fixet din Iphone?
Den Ben
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 19:15
Nej det gjorde jeg ikke. Overvejede at begive mig ud i den lodning men kom aldrig videre.

Øv med din, er det kommet efter skærmskifte eller?
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 21:45
Det er en i familiens, men ja det var i forbindelse med et skærmskift, hvilket stik eller kabel er det du mener som er beskadiget?

Den får lige logoet op og genstarter.


Redigeret af Benu - 03-November-2013 kl. 21:46
Den Ben
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 21:56
Præcis det samme her, ved ikke om kablerne i iPhone 5 er de samme, men det er den der hedder 3. Hvis du Googler iPhone 3GS cabel three kan du se det
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 23:38
Det er desværre ikke det samme stik, har checket at de sidder ordenligt.
Den Ben
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 01:43
Det hele KAN evt. være et defekt batteri.. havde en telefon der havde været en tur i lokummet, som genstartede konstant, og ikke ku holde strøm, efter nyt batteri var problemet løst.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 07:17
Prøv at sætte den gamle skærm på igen.

Skulle skifte på en lg for et par uger siden, til den modtog jeg en defekt skærm. Med den nye skærm levede telefonen sit eget liv, når jeg satte den gamle på, virkede alt som det skulle.
Måske den nye skærm er defekt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu