recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone/ipad kalender gentagelser fx hver 3. Uge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone/ipad kalender gentagelser fx hver 3. Uge

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Gmail kalender synker Super godt med iOS enheder.

Man kan da godt lave gentagelser på iOS 6.1


i så fald vil jeg godt vide hvor du finder den "gentag" mulighed når du skal gentage en oprettet aftale, for jeg kan ikke finde den, og jo har kigget efter flere gange, den er der IKKE i iOS 6.1.. (den var der før jeg opdaterede fra 5.1.1)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Gmail kalender synker Super godt med iOS enheder.

Man kan da godt lave gentagelser på iOS 6.1


i så fald vil jeg godt vide hvor du finder den "gentag" mulighed når du skal gentage en oprettet aftale, for jeg kan ikke finde den, og jo har kigget efter flere gange, den er der IKKE i iOS 6.1.. (den var der før jeg opdaterede fra 5.1.1)

Det virker heller ikke på min iPad 1, som kører 5.1.1


Venlig hilsen
KB
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 17:23
Der er da en gentag mulighed dog ikke med 3 uger, men hver dag, hver uge, hver 2. Uge osv
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Der er da en gentag mulighed dog ikke med 3 uger, men hver dag, hver uge, hver 2. Uge osv

Jeps. Den er der. Men det er den specielle (eller avancerede) mulighed, hvor man selv bestemmer hvor mange uger der skal være mellem gentagelserne, der mangler i iOS. Muligheden er i Mac OS X.



Venlig hilsen
KB
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af kam15 kam15 skrev:

Hej

Er der en venlig sjæl, der har en løsning på 'problemet' omkring det st oprette 'gentagne' aftaler i iphone/ipad ?

Som jeg ser det kan man kun oprette aftaler, der kan gentages 'hver dag", "hver uge", "hver 2. uge", "hver måned" eller "hvert år"

Men hvis man nu har brug for at oprette aftaler, der kan gentages fx hver 3. uge eller hver 4. uge... Eller på nogle helt konkrete datoer..... Hvordan dælen gør man så det ??

Jeg har selvfølgelig googlet mit spørgsmål, og jeg kan se, at der er andre der har spurgt om det samme i andre fora også... Men jeg kan simpelthen ikke finde noget svar på det..

Er det virkelig rigtigt, at det ikke er muligt ??

Og bare lige for god ordens skyld: jeg har set andre steðer der foreslås en google-kalender el.l. Det er ikke en mulighed her. Det skal være en iphone/ipad kalender - og aftalerne skal kunne oprettes fra en iphone eller ipad...

Mvh

Karsten
Jeg mener at det kan gøres med SIRI, det er godt nok ikke det optimale men gi det et forsøg.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af kam15 kam15 skrev:

Hej

Er der en venlig sjæl, der har en løsning på 'problemet' omkring det st oprette 'gentagne' aftaler i iphone/ipad ?

Som jeg ser det kan man kun oprette aftaler, der kan gentages 'hver dag", "hver uge", "hver 2. uge", "hver måned" eller "hvert år"

Men hvis man nu har brug for at oprette aftaler, der kan gentages fx hver 3. uge eller hver 4. uge... Eller på nogle helt konkrete datoer..... Hvordan dælen gør man så det ??

Jeg har selvfølgelig googlet mit spørgsmål, og jeg kan se, at der er andre der har spurgt om det samme i andre fora også... Men jeg kan simpelthen ikke finde noget svar på det..

Er det virkelig rigtigt, at det ikke er muligt ??

Og bare lige for god ordens skyld: jeg har set andre steðer der foreslås en google-kalender el.l. Det er ikke en mulighed her. Det skal være en iphone/ipad kalender - og aftalerne skal kunne oprettes fra en iphone eller ipad...

Mvh

Karsten

Kan anbefale miCal, der fungerer som frontend for Apple standard kalender, dvs. benytter samme opsætning hvad angår konti etc., men giver mange flere muligheder. bl.a. kan du lave aftaler med 3 ugers interval, nemt flytte og kopiere aftaler. Virkelig stabil app, og bestemt udgiften værd - dog skal du både købe iPhone og iPad versionen:
miCal for iPad - kr. 19

Jens
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu