recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iversen's stuebio -LG oled & Procella sound
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iversen's stuebio -LG oled & Procella sound

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af Kimosabe Kimosabe skrev:

Jeg kontaktede Troldtekt med lidt tekniske spørgsmål da jeg skulle vælge loftplader, og talte med en af deres ingeniører. Og han forklarede bl.a. at de ingen lydisolerende egenskaber havde, eller ihvertfald meget tæt på ingen. Og det er også min erfaring, at det ikke lyder som om de har det.

Jeg kan anbefale at kontakte dem hvis du har spørgsmål, det er sgu sjældent at jeg har oplevet lignende teknisk support på den slags varer.
Jamen der kan du bare se, klogere bliver vi hver dag.
Og det var faktisk en god ide med at kontakte dem hvis jeg får nogen spørgsmål. Jeg har egentlig bare brugt deres hjemmeside indtil videre Smile

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:42
Så er jeg blevet ejerlejligheds ejer og jeg er super glad. Selvom det jo ikke er den mest optimale dato (fredag D.13) at blive bolig ejer Big smile

Efter vi fik læst vand,varme og el, tog jeg lige nogen billeder af lejligheden, så værsgo.

alle værelser i lejligheden får troldtekts loft, undtaget badeværelset. Stuen/køkken får derudover 45 mm isolering imellem nuværende loft og troldtekts pladerne.

Her er stuen, som jeg vil indrette med anlæg/tv opad væggen til venstre og sofaen på modsatte væg


Udestuen som ligger i forlængelse af stuen ud imod parkeringsgården. 



køkkenet. Jeg får 3 gange så meget skabsplads som jeg har idag, lækkert! Den tidligere ejer har skiftet hårde hvidevarer ud inden for de sidste par år, det bliver fantastisk fedt at arbejde med nyere hvidevarer! Big smile


Soveværelset, fin størrelse og der skal bare males.



badeværelset. igen overtager jeg tørretumbler/vaskemaskine. Og det er faktisk indflytningsklar.


gangen set fra stuen. 


ja, alt i alt, 75 kvm lejlighed med 5 kvm kælderrum. Jeg glæder mig ubeskrivelig meget til at begynde at male, sætte det nye loft op og flytte ind, det kan ikke gå for stærktTongue selvom det selvfølgelig skal tage det tid som det nu tager for at lave det i en ordentlig kvalitet Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:59
Jamen den er jo hyper lækker og med mange muligheder for indretninger. Det bliver spændende at følgeTongue
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:25
Tillykke med slottet
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:27
Hvis du har givet over 10 millioner som du skrev i dit første indlæg, så er det ud fra billederne godt nok dyrt. Du vil være velkommen til at købe min lejlighed for 5 mil. Approve
      carsten
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen den er jo hyper lækker og med mange muligheder for indretninger. Det bliver spændende at følgeTongue

ja, lejligheden er rigtig fin. Det skal den dog også være, for jeg har 10 tommelfinger når vi snakker tømmer arbejde Big smile
Ja, især er jeg spændt på hvad troldtektsloftet vil gør ved lyden. Om jeg kommer til at dæmpe for meget, for lidt, om hvordan musik vil lyde og hvordan panoringen i film vil lyde i forhold til nuEmbarrassed
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Hvis du har givet over 10 millioner som du skrev i dit første indlæg, så er det ud fra billederne godt nok dyrt. Du vil være velkommen til at købe min lejlighed for 5 mil. Approve
      carsten

hvor ser du 10 millioner henne? Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Tillykke med slottet
slot og sloet Big smile men tak Wink
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:37
10.450.00 Cry
      carsten
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

10.450.00 Cry
      carsten
ja der står 1 million og 45 tusinde kr. 1.045.000 kr Big smile hvis der skulle stå 10 milioner og 45 tusinde vil det se sådan her ud, 10.045.000 kr.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:


Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Tillykke med slottet

slot og sloet Big smile men tak Wink

3 gange så meget skabsplads i køkkenet og udestue = Slot :-)

OK, retter til: Tillykke med med din nye lejlighed, den ser fin ud og med gode muligheder :-)
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 22:28
Godt, så må du jo lære at skrive rigtig en anden gang, for sådan står det ikke i dit første indlæg. Ouch
        carsten
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu