recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iversens Stuebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iversens Stuebio

 Besvar Besvar Side  <12345 23>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 20:57
Ok..Dette er er osse en del af en serie med flere rum og hylder -døre osv..
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

 
Okay, Hvad har du skaffet dig? og hvad mangler du? Smile
Jamen det at bruge Anthems ARC har været lidt en opgave for mig, for de første 10 gange døde processen midt i det hele. Confused kunne ikke rigtig finde ud af hvad problemet var.

Men så lavede jeg en recovery på min pc, og opdaterede alle driver som jeg skulle bruge for at køre programmet igen. det er ved at være en uge siden jeg gjorde det og først i dag pga. jeg har haft en del at lave på work, fik jeg prøvet igen og det virkede.. :) og det var super nemt pga. programmet guider dig igennem det hele. 
Så jeg køre  med ARC på on og har givet bass´en lidt mere og det spiller max nu Smile Nu mangler den bare en seriøst cd afspiller så den kan få noget ordentlig indput Smile


Jeg har næsten sat mig fast på den samme Anthem forstærker, hovedsageligt pga. ARC'en så dejligt at høre den er til at finde ud af. Jeg har tænkt mig at købe Klipsch højtalere, men har ikke kunne finde noget om hvordan de spiller sammen med Anthem, så det bliver spændende at se om de matcher.

Jeg mangler egentlig både højtalere, forstærker, tv møbel og kabler så der er lang vej endnu. Til gengælg vil jeg køre det hele digitalt, så slipper for cd/blu ray afspiller :P

Okay.
Ja, spændene hvordan det kommer til at lyde.
Jeg synes DLS gengiver lyden meget neutralt og derfor synes jeg virkelig jeg kan fornemme hvilken renhed og power Anthem lyder til at have, selvom det er den lille model Smile
jeg vil have fat i en cd afspiller. helt klart :Tongue
Men jeg har også en masse musik på min macbook i cd kvalitet. men synes stadig at der er noget specielt over at sætte en cd i en cdafspiller :)
Men bliver spændene at følge. Smile
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 13:43
Jeg er ved at tegne mit eget tv bord og kan se du ikke helt overholder afstandsanbefalingerne fra Anthem. Eftersom jeg også vil have den vil jeg lige høre dig hvordan den er mht. varmeudvikling? Har du ekstra køling bag ved eller har det ikke været et problem?

Redigeret af mkt - 13-Juli-2011 kl. 13:43
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Jeg er ved at tegne mit eget tv bord og kan se du ikke helt overholder afstandsanbefalingerne fra Anthem. Eftersom jeg også vil have den vil jeg lige høre dig hvordan den er mht. varmeudvikling? Har du ekstra køling bag ved eller har det ikke været et problem?
Hej.
Det har ikke været nogen problem indtil videre. Dog vil jeg fjerne hylden receiveren står, så Den får noget mere luft ovenover sig at gør med. Det håber jeg gør at der ingen problemer vil komme. men det er sjældent at jeg spiller rigtig højt, derfor har jeg ikke oplevet problemer. Smile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 20:01
 Lidt nyt.
Jeg har bestilt en DLS RC55 i kirsebær i en svensk hifi butik. Den fåes desværre ikke i andre farver. Men jeg tænker på at få nogle dygtig fagfolk til at give den en gang sort folie. Det er min plan.

Men så spurgte de jo ind til mine front højttalere. De havde nemlig et par DLS R55 til 4500 i kirsebær.
Det overvejer jeg kraftigt da jeg har hørt fra andre at det er en mere sammenhægende højttalere i lyden og har fået meget mere ros end mine R66.
Jeg er dog lidt træt af at den baghøjttalere serie som jeg har set på ikke kan fåes i kirsebær. Men alle mulige andre træsorter.  Det er monitor audio RXFX.
http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=65&product_number=1045451
De har den i rosentræ. Hvis det der ligner Kirsebær mest.

Men lige meget hvad jeg gør, bliver det et kompromi på design siden.
Enten front og baghøttalere i sort ask, og center i en anden sort.
Eller front og center i Kirsebær og en baghøjttalere i en anden farve.
Smile puha, what to do Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:20
Kan du ikke få surround højttalerne i hvid? Og så ha' de andre i kirsebær. Det vil se skidegodt ud Big smile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kan du ikke få surround højttalerne i hvid? Og så ha' de andre i kirsebær. Det vil se skidegodt ud Big smile

Jo, det er da en mulighed Smile Tror lige jeg skal bruge resten af aften til at se det for mig.. 
Men rigtig nok. Nok den løsning der vil være flottest hvis jeg skulle købe de r55´ere. Big smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:35
Det er ihvertfald med stor WAF at de bagerste højttalere "falder i med væggen". Går ud fra du har lyse vægge Tongue

Redigeret af Kampus - 13-Juli-2011 kl. 22:36
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er ihvertfald med stor WAF at de bagerste højttalere "falder i med væggen". Går ud fra du har lyse vægge Tongue

Har jeg. Men prøv at se det link jeg har til højttalerne og se deres "hvid" model. synes ikke den ser særlig køn udConfused
Til top
Per S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:41
Fin lille bio (uanset hvordan andre ser på det). Bliver spændende at se når du får udvidet lidt her og der Thumbs Up

Redigeret af Per S - 13-Juli-2011 kl. 22:41
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af Per S Per S skrev:

Fin lille bio (uanset hvordan andre ser på det). Bliver spændende at se når du får udvidet lidt her og der Thumbs Up

Thanks Per.. Udvidelserne må følge pengepungen Smile
Men Jeg har planer for det. Men det kommer løbende de næste par årEmbarrassed

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu