recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JBL LS Serie Nu med 2 Subs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JBL LS Serie Nu med 2 Subs

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 11:18
Hej Martin
 
Jo det kunne også være en mulighed, har du set dem i action ?
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 12:05
Jeg har selv en ae4000 og den er super fed efter min mening
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 12:06
Aha, hvor har du handlet denne henne ?
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2011 kl. 12:13
Sound2vision i viborg
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 07:27


Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 07:29
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 07:29


Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 07:29
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 07:29


Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 07:30
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 07:43
Du handler hurtigt Clap HVilken projektor bruger du?

Ser fedt ud det hele! Godt valg af højttalere. 



Redigeret af Jonas_h - 10-Juni-2011 kl. 07:43
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 07:43
WOW very nice!!!!
Hvor meget måtte du af med for lærred. Hvor lang er kassetten på sådan en 106"? Overvejer selv at få lærred i stuen.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 08:35
Tak Jonas,
 
Jeg bruger BenQ W6000 da den er meget lystærk, og da jeg ikke helt kan dæmpe som i en rigtigt "semiprof" hjemmebio, men skal have det i stuen, så faldte valget på den. Og ud af boksen synes jeg det er godt. Og ja, er rigtigt glad for disse JBl`er. Sammen med de 2 stk 12" subs har jeg, (synes jeg selv) en fantastisk lyd til menneskepenge Approve. Angående de subs, de spiller bare fedt. Er imponeret over hvor godt det lød med en, men da jeg nu har fået 2, er som at have fået et helt nyt anlæg
 
BigRaj, jeg fik et meget billigt i HifiKlubben de havde liggen i kælderen Clap, gav 1000 spir for det Thumbs Up
Jeg har så også for et stykke tid siden købt Denon 4311 og SACD afspiller samt BenQ hos dem
 
Lærredet er fra ende til anden 246 cm


Redigeret af Therock - 10-Juni-2011 kl. 09:53
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af Therock Therock skrev:

Tak Jonas,
 
Jeg bruger BenQ W6000 da den er meget lystærk, og da jeg ikke helt kan dæmpe som i en rigtigt "semiprof" hjemmebio, men skal have det i stuen, så faldte valget på den. Og ud af boksen synes jeg det er godt. Og ja, er rigtigt glad for disse JBl`er. Sammen med de 2 stk 12" subs har jeg, (synes jeg selv) en fantastisk lyd til menneskepenge Approve. Angående de subs, de spiller bare fedt. Er imponeret over hvor godt det lød med en, men da jeg nu har fået 2, er som har fået et helt nyt anlæg
 
BigRaj, jeg fik et meget billigt i HifiKlubben de havde liggen i kælderen Clap, gav 1000 spir for det Thumbs Up
Jeg har så også for et stykke tid siden købt Denon 4311 og SACD afspiller samt BenQ hos dem
 
Lærredet er fra ende til anden 246 cm
Jeg valgte selv BenQ projektor af netop denne grund.. Har lyse vægge og stort lærred og vil have et så lysstærkt billede som muligt. Valget var let!
 
Har faktisk aldrig hørt LS'erne til andet end musik, men er overbevist om, at de gør det mindst ligeså godt. Generelt er jeg bare JBL-fanboy som du kan se i min signatur LOL
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2011 kl. 09:15
Ja sættet er fremragende til surround Tongue. Jeg tænkte på har du hørt LS80`erne til stereo ?
 
OG det er da godt nok et fedt setup du også har.. det kunne jeg godt tænke mig og høre en dag.. Wauw
Jeg er i København næste uge Handshake
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu