recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg er ret frustreret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJeg er ret frustreret

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg er ret frustreret
    Sendt: 28-Juni-2009 kl. 14:04

Jeg modtager ganske ofte PM´s om råd om køb af ditten og datten. Indstillinger på TV, receivere - og alt muligt.

Jeg svarer altid så hurtigt og korrekt som jeg kan.

Ind i mellem er der de helt store rådgivningsseancer som køb af komplette surround anlæg, med højtalere og receivere. Disse rådgivninger kan medfører ret så store arbejder i marken, f.eks. besøg hos den lokale HIFI-Klub, hvor de får lov til at ændre opstillingere af højtalere og receivere m.v. Se - nu ved den lokale HIFI Klub godt hvem jeg er, og forventer ikke at jeg køber noget af det jeg afprøver. De ved såmænd godt hvad hele øvelsen går ud på.

Men det der frustrere mig er jo, at når man har sendt måske 10-15 PM´s til et medlem, med forslag, beregninger og meninger - så hører jeg sgu sjældent hvad det hele endte med, også selv om jeg spørger pænt.

Jeg ved ikke om de forskellige medlemmer ser mig som en slags service organ, eller om jeg har interesser hos de forskellige forhandlere, og dermed bare har givet den forventede forhandlerservice. Sådan er det altså ikke kære venner. Jeg hjælper af ren interesse for recordere.dk´s medlemer.

Så hvis I sender mig en PM om råd, så vil jeg dæleme også vide hvad I når frem til - det manglede bare

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 14:36
kan godt forstår du er frustreret. Man bruger jo noget tid på det og det mindst man kunne var og sige tak for din råd.
Mit råd lade være med at yde support i PM. Selv om det mange gange er nemere.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 14:42

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

kan godt forstår du er frustreret. Man bruger jo noget tid på det og det mindst man kunne var og sige tak for din råd.
Mit råd lade være med at yde support i PM. Selv om det mange gange er nemere.

Ah...takken er nu ikke så vigtig for mig. Men supporten på PM´s yder jeg ret ofte til nye medlemmer, eller medlemmer som ikke ønsker deres ideer i en tråd (det var jo ellers ofte det mest givtige).

Men sige nej vil jeg generelt ikke, for vi er jo her for at hjælpe hinanden

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 14:53
Jeg vil også foretrække at den slags ting holdes i åbent forum istedet for pm.

Det er jo åbenlyst at at mange vil kunne lære noget af det som skrives. Det vil jo også kun hjælpe i det lange løb, når du kan henvise til et eksisterende svar uden at skulle opfinde den dybe tallerken.

Selvfølgelig mener jeg også at man som en tak skal vende tilbage og fortælle at de råd man har fået har båret frugt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 15:12

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg vil også foretrække at den slags ting holdes i åbent forum istedet for pm.

Det er jo åbenlyst at at mange vil kunne lære noget af det som skrives. Det vil jo også kun hjælpe i det lange løb, når du kan henvise til et eksisterende svar uden at skulle opfinde den dybe tallerken.

Selvfølgelig mener jeg også at man som en tak skal vende tilbage og fortælle at de råd man har fået har båret frugt.

helt enig omkring det med trådende. Men jeg kan forestille mig flere der har set HVAD en tråd kan udvikle sig til, og det har man så ikke lige lyst til

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 15:55
Så synes jeg, at du skal være frustret over det i stedet.

Det er efter min mening hovedproblemet, at man ikke kan have en afbalanceret diskussion om de samlede fordele og ulemper ved et givent stykke udstyr, uden at diskussionen skal afspores af personer, som kun lægger vægt på een eneste egenskab ved udstyret.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 16:17

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Så synes jeg, at du skal være frustret over det i stedet.

Det er efter min mening hovedproblemet, at man ikke kan have en afbalanceret diskussion om de samlede fordele og ulemper ved et givent stykke udstyr, uden at diskussionen skal afspores af personer, som kun lægger vægt på een eneste egenskab ved udstyret.

At trådene ind i mellem udvikler sig til tider som det ikke var hensigten synes jeg er frustrerene. Men nu har jeg det sådan, at de ting som jeg ikke kan gøre så meget ved, det lader jeg mig ikke frustrere af

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 16:23
Du kan jo gøre noget ved det her problem: Lad være med at rådgive i PM.

Hvis folk PM'er mig for at få råd (sker ikke i dette forum, men i en del andre), beder jeg dem oprette en tråd, og jeg giver to begrundelser for det:

1. Andre kan få glæde af svaret.

2. Andre kan rette mig, hvis jeg skriver noget forkert.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 16:30

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Du kan jo gøre noget ved det her problem: Lad være med at rådgive i PM.

Hvis folk PM'er mig for at få råd (sker ikke i dette forum, men i en del andre), beder jeg dem oprette en tråd, og jeg giver to begrundelser for det:

1. Andre kan få glæde af svaret.

2. Andre kan rette mig, hvis jeg skriver noget forkert.

Det kan du have stor ret i, men på den anden side, så er jeg nok for "serviceminded" til den udgang 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 20:00
Jeg kan godt følge dig John. Har selv fået en del forespørgsler på PM. Tror det beror på antallet af "beskeder" som står under vores avatar. Et højt antal = eksperter, gid det var så vel
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 20:10

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg kan godt følge dig John. Har selv fået en del forespørgsler på PM. Tror det beror på antallet af "beskeder" som står under vores avatar. Et højt antal = eksperter, gid det var så vel

Jav do - nå passer do li på do, så do itt overhale me do

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 20:10

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg kan godt følge dig John. Har selv fået en del forespørgsler på PM. Tror det beror på antallet af "beskeder" som står under vores avatar. Et højt antal = eksperter, gid det var så vel

Det kunne også være noget med BILLEDET på ens AVATAR

No affens John

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu