recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg er tilbage, beklager - Hother 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJeg er tilbage, beklager - Hother 

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: Jeg er tilbage, beklager - Hother 
    Sendt: 31-August-2009 kl. 23:28

For nogle dage siden var der en mægtig batalje i en tråd, hvor jeg aktivt deltog. Tråden udartede sig til, at jeg "offentligt gjorde" at jeg trak mig fra at skrive i recordere.dk. Trådens udvikling, og de udtalelser og de misforståelser som vi vel alle som deltog i, og på en eller anden måde var lige gode om, var - indrømmet det var noget chokerende for mig.

Det er muligt, at jeg udtalte mig om noget som for nogen var forkert eller fejlagtigt - det beklager jeg. Men mine beklagelser går nu mest på, at det endte så lidt konstruktivt som det gjorde.

Jeg har i mellemtiden modtaget flere PM´s som beklagede mit frafald, og andre PM´s der gerne ville i en dialog med mig. Disse PM´s siger jeg mange tak for. Og specielt takker jeg for dialogen med Otto.

Så faldt det nogen for brystet, at jeg udnævnte nogen til "Båtnakker". Mit udtryk gjaldt nu i min forvirring faktisk ikke dem der deltog i den omtalte tråd, men dem som ikke kunne acceptere, mit valg af setup, og her særligt mit valg af Pioneer BDP-LX91. Jeg beklager på sin vis udtalelsen, men hvordan jeg end vender og drejer det, så findes de altså i min termonologi - også her på siden.

Der var såmænd også nogen der skrev, at jeg snart ville være tilbage igen - de fik ret. Ikke fordi at jeg ikke kan undvære recordere.dk. Men nærmere fordi, at recordere.dk er så glimrende et forum, hvor vi normalt kan diskutere udfra vore meninger og vor erfaringer. Desuden er der altså en del der har behov for gode råd undervejs, og her vil jeg også gerne bidrage.

Det kan ikke være anderledes, jeg er vel et af de mest aktive medlemmer på recordere.dk, derfor er jeg vel også til tider lidt udsat, eller kommer med meninger som kan misforstås - men det gør vi vel alle.

Men under alle omstændigheder, jeg vil stadig være at finde på siden, og jeg vil stadig fremføre mine meninger - og jeg håber at jeg alt andet lige,  stadig er velkommen, og en del af AV-sammenholdet på recordere.dk



Redigeret af Hother - 31-August-2009 kl. 23:42
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 23:54
Til top
veyron Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 23:54
Lyder godt, at du er her igen, alle input er vel velkomne under de forhold der plejer at herske herinde

Håber du stadig nyder din 91'er

Redigeret af veyron - 01-September-2009 kl. 00:13
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)

Oppo BDP-83 (reg.free.)

Supra HDMI
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 08:24
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 09:19
 Godt at se du er tilbage!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 09:33

Velkommen tilbage.

Jeg har ikke set den tråd som du omtaler. Så jeg har da troet du var på ferie eller noget, der var jo så stille her.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 09:41
Rart at høre fra dig igen John. Recorder uden dig er som en sko uden Fod......MVh Kimolsen
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 10:17

Selvfølgelig vendte du tilbage, for havde du reelt ønsket at forlade Recordere.dk, så var du bare listet ud, men nej, du smækkede med døren for at få opmærksomhed.

Det er jo ikke første gang, at du har smækket med døren og listet tilbage, og det bliver ej heller den sidste.

For mig er du efterhånden lidt ligesom Jan fra docu-soap'en Dalgårds Tivoli: Hver gang han fik kritik, proklamerede han, at 'a rejser i awten', og *kuk-kuk*...næste morgen var han der stadig.

Og kors, hvor man mistede respekten for ham i længden...

Så enten stå ved dine beslutninger eller tæl til 10 inden du trykker 'Besvar'.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 12:35

Jeg har så ikke opdaget at du har været væk . .

Men velkommen hjem

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 14:07
Velkommen tilbage John
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 14:58
Jeg gik jo rundt i total uvidenhed i sydtyskland, men vil da også byde dig velkomme tilbage
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Så enten stå ved dine beslutninger
eller tæl til 10 inden du trykker 'Besvar'.


+1
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu