recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg er tilbage, beklager - Hother 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJeg er tilbage, beklager - Hother 

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 15:58

Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Så enten stå ved dine beslutninger
eller tæl til 10 inden du trykker 'Besvar'.


+1

Det er nu ikke så meget fordi at jeg ikke kan tælle, heller ikke at jeg ikke forstår hvad jeg skriver, og en mulig konsekvens heraf.

Jeg tror i bund og grund jeg bruger langt mere tid på at pleje recordere.dk´s medlemmer end de fleste andre, og sikkert mere end mine kritikere. Min "pleje" kan omfatte montering af regionsfrisæt (uden beregning), prøve at finde svar på alskens spørgsmål, enten ved besøg i butikker, google på nettet osv., med mine ind i mellem gode forbindelser, at få en reparation hurtigt igennem. Det kan såmænd også ske, at folk får lov til at besøge mig i mit hjem, for at se/høre ditten og datten.

Og ind i mellem, så kommer der altså "hilsener" fra folk, så jeg siger til mig selv "Det her vil du altså ikke mere". Alt er frivilligt, og derfor hænder det så, at jeg får nok. Den oplevelse tror jeg alle kan få

Og til N-D, tro mig, jeg savner bestemt ikke opmærksomhed i min hverdag 



Redigeret af Hother - 01-September-2009 kl. 16:53
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 16:01
iiiiiiihhhh... altså man skal sparke til dem som ligger ned eller kommer de tilbage som i Hothers eksempel 

Hother vi er alle glade for at du er tilbage med dine kvalitetsdiskussioner, selvom jeg ikke altid er enig (selvom jeg vidst har det været det indtil nu)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 19:04

Hej Hother og velkommen tilbage , jeg har heller ikke set/læst den pågældende tråd , jeg troede faktisk at du måske var smuttet en uges tid til Malta.....Sådan nogle som dig kan vi slet ikke undvære herinde på recordere.dk , og det er altid en fornøjelse at læse dine anmeldelser og andre indlæg , og tak for det .....

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hubba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 19:18

Ja så vil jeg da også blande mig lidt. Alle kan vel fortryde et proklameret valg, og alle har nok gjort eller kommer til at gøre det flere gange i livet.. Men syntes helt sikkert dejligt at HOTHER at komme tilbage en med så man beskeder er altid velkommen til at fratræde og vende tilbage som det passer, syntes man ikke om mandens udtalelser så brug konstruktiv kritik eller blande sig uden om diskussionen

Dette er min personlige holdning...

Håber alle prøver at hjælpe hinanden herinde det er vel det forummet er til for ikke

lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12
Til top
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 19:21

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

hother du snakker øst og vest og kan ikke se at den eneste båtnakke er dig selv. du jo dybt utrov?rdig

Ja, lad os svine Hother til, det dumme svin, han gør alt hvad han kan for at hjælpe andre, både i forumet og pr. PB, det kan han godt nok ikke være bekendt.

Hother, det er godt at du har valgt at blive, vi er mange der værdsætter dine indlæg.   Husk, det er altid dem er er imod der råber højt.

mvh
Søren

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af sommelle sommelle skrev:

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

hother du snakker øst og vest og kan ikke se at den eneste båtnakke er dig selv. du jo dybt utrov?rdig

Ja, lad os svine Hother til, det dumme svin, han gør alt hvad han kan for at hjælpe andre, både i forumet og pr. PB, det kan han godt nok ikke være bekendt.

Hother, det er godt at du har valgt at blive, vi er mange der værdsætter dine indlæg.   Husk, det er altid dem er er imod der råber højt.

mvh
Søren

Du har helt ret. Jeg ved ikke hvad der er sket, men tag dog og kom videre med livet.

Jeg kan da personligt, være rygende uenig med ene i en tråd, og svare den samme pænt i en anden. Livet er sku for kort til det her.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 19:28
Det er da rart at få de hersens diskusioner i dette Forum,det er jo det der er så fedt at høre alles meninger,og få nogle gode tips...Men syntes godt nok de Personlige angreb og udtalelser kunne vi være foruden
Og det var ikke en hentydning til nogen bestemt,bare min mening
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 19:36

Hother, jeg siger også velkommen tilbage.

Synes desværre, at tonen her på recordere.dk har ændret sig negativt, så flere og flere ønsker at melde fra. Visse personer er næsten aggressive, når de deltager i debatter og vil ha fremført deres egen mening og iden grad nedgøre andres mening.



Redigeret af kskruger - 01-September-2009 kl. 19:44
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 19:45
 - sådan, Hother!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 23:32
Lad mig gøre det klart her.

Fra dette øjeblik af, vil et hvert person angreb blive belønnet med en "ferie" fra recordere.dk.

Jeg gider ikke finde mig i, at nogle folk ikke forstår at tale pænt til hinanden. Der er rigtigt mange frivillige på recordere.dk, der lægger et KÆMPE arbejde fordi de interesserer sig for hifi, tv og andre gadgets, og det er på ingen måde fair, at folk sviner dem eller andre indlægsskrivere til.

Recordere.dk kan ikke leve uden frivillige, og dem skylder vi vores tak.

De bedste hilsener

ps. dette indlæg er ikke møntet på nogen beskeder, der p.t. findes i denne tråd. Inden nogen føler sig trådt på


Redigeret af hummelmose - 01-September-2009 kl. 23:38
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Synes desværre, at tonen her på recordere.dk har ændret sig negativt, så flere og flere ønsker at melde fra. Visse personer er næsten aggressive, når de deltager i debatter og vil ha fremført deres egen mening og iden grad nedgøre andres mening.



Tja, sådan har det desværre altid været. Der ryger en finke af fadet en gang imellem, og det skyldes sikkert:
  1. Her er engagerede mennesker
  2. De engagerede mennesker er ikke (alle) kommunikationskonsulenter
  3. Det er hurtigt at flyve til tasterne
Hvilket så bevirker, at vi ind imellemfår strikket noget sammen, der er over grænsen.

  1. Samtidig er det aldrig rart at blive irettesat
  2. Eller sige undskyld

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2009 kl. 16:29

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Lad mig gøre det klart her.

Fra dette øjeblik af, vil et hvert person angreb blive belønnet med en "ferie" fra recordere.dk.

Jeg gider ikke finde mig i, at nogle folk ikke forstår at tale pænt til hinanden. Der er rigtigt mange frivillige på recordere.dk, der lægger et KÆMPE arbejde fordi de interesserer sig for hifi, tv og andre gadgets, og det er på ingen måde fair, at folk sviner dem eller andre indlægsskrivere til.

Recordere.dk kan ikke leve uden frivillige, og dem skylder vi vores tak.

De bedste hilsener

ps. dette indlæg er ikke møntet på nogen beskeder, der p.t. findes i denne tråd. Inden nogen føler sig trådt på

Helt enig og jeg formoder det går begge veje, altså også fra recordere teamets medlemmer ud til den enkelte bruger

7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu