|
Jeg har ikke modtaget den nye boks? |
Besvar | Side <1 18192021> |
Forfatter | ||
tand
Super bruger Oprettet: 30-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
Sendt: 11-November-2008 kl. 16:55 | |
For at det ikke skal være løgn, er der fejl på den box jeg har fået. Den vil ikke opgradere softvare. De sender en ny. |
||
kokkeole
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Sendt: 12-November-2008 kl. 17:19 | |
Godt nyt.
Jeg fik min boks. Den er installeret og det hele ser fint ud. Optateringen gik uden problemer. Bestilte med det samme HD pakken. Dejligt at have Discovery og NG i HD igen. NG knaser dog noget i lyden. En meget pænere boks end Sagem81. Logitech Harmony885 klarer alle opgaver, så konen også kan finde ud af det. Er spændt på, når jeg skal begynde at optage. |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Sendt: 12-November-2008 kl. 17:25 | |
Dejligt at læse. Så må vi håbe, at du var den sidste, der ikke havde fået sin ombytter. |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
Bambus
Super bruger Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Sendt: 12-November-2008 kl. 23:26 | |
Min fejlede også i forbindelse med installationen. Var dog stædig og blev ved - herunder nulstilling af boksen - og pludselig var den der . Men det krævede godt nok 10-15 forsøg førend den opdaterede sig med ny software. Siden har det spillet uden problemer. |
||
kokkeole
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Sendt: 13-November-2008 kl. 08:43 | |
Jeg fik min boks i går og var opmærksom på opdateringen. Det tog nogen tid.
Jeg har mistanke om at man måske har været for hurtig og så får afbrudt opdateringen. Bare et gæt. Hilsen Ole |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
tand
Super bruger Oprettet: 30-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
Sendt: 13-November-2008 kl. 10:04 | |
Min fejlede også i forbindelse med installationen. Var dog stædig og blev ved - herunder nulstilling af boksen - og pludselig var den der . Men det krævede godt nok 10-15 forsøg førend den opdaterede sig med ny software. Siden har det spillet uden problemer. Det samme skete her og så i går morges forsøgte jeg igen, og så lykkedes det. Men det var ikke fordi jeg ikke gav den tid, for når den begyndte at opdatere gav den op efter ca 20 sek. so boodede den og så kunne jeg starte forfra. |
||
Brasch
Guld medlem Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
Sendt: 14-November-2008 kl. 18:40 | |
jeg venter stadig på min boks (har dog lejet en mens jeg venter). Jeg har kontaktet dem utallige gange, men åbenbart intet resultat. Det kunne være man skulle sende dem et brev, det ser ud til det virker. For det ikke skal være løgn er Sagem'en så stået af nu, den siger at ingen af kanalerne er i mit abonnement? Redigeret af Brasch - 14-November-2008 kl. 18:46 |
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Sendt: 14-November-2008 kl. 18:45 | |
Har du en Sagem 81 HD, der skal byttes med Samsung |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
Brasch
Guld medlem Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
Sendt: 14-November-2008 kl. 19:08 | |
jep
|
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Sendt: 14-November-2008 kl. 19:33 | |
Har du returneret den kupon, der sad på brevet fra februar 2008? |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
Brasch
Guld medlem Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
Sendt: 14-November-2008 kl. 19:48 | |
ja da, når jeg ringer til kundeservice kan de heller ikke forstå hvorfor jeg ikke har fået den endnu |
||
Bambus
Super bruger Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Sendt: 14-November-2008 kl. 21:08 | |
Du behøver ikke at udfærdige et almindeligt brev. Du kan klage til YouSee her: http://yousee.dk/form/index.php?id=254 For mig var det lige det, der skulle til . |
||
Besvar | Side <1 18192021> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |