recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg har ikke modtaget den nye boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJeg har ikke modtaget den nye boks?

 Besvar Besvar Side  <12345 21>
Forfatter
Besked
abrinkk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

YouSee har dags dato oplyst, at der kan gå 2 - 3 uger, inden boksen bliver fremsendt.


Noooo!! Var det nogen begrundelse (læs: undskyldning)?
A. Brink
Til top
Mmmm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 12:36

Jeg bestilte torsdag aften i sidste uge via telefon ved yousee.

Og den ligger klar til afhentning pa posthuset

Til top
Chrissian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

YouSee har dags dato oplyst, at der kan gå 2 -
3 uger, inden boksen bliver fremsendt.



ARJ OK!?! Hvad Hulen bilder de sig ind?! Kunne de ikke finde en løsning
her og nu i stedet for at de trækker det i langdrag?

Hvis de kan se, at der een, de IKKE har modtaget den der ombytningsslip
fra, må de også kunne se, HVEM de har modtaget en slip fra?! Ud fra det,
kunne man jo være fristet til at tro, at dét med, at deres edb-system er
nede, bare er for at holde os hen indtil de får solgt det de gerne vil sælge
den første måned for så derefter sende resten ud til os, der 'kun' skal
betale 500 kr. for den.

Jeg håber, de har bare lidt serviceminded-hed til overs og i det MINDSTE
lader os få ombytningen gratis for deres fadæse! For det er skoda en
fadæse af rang; ligegyldigt om de skyder skylden på EDB-systemet, så
ligger fejlen hos DEM! Og når man kan gå ned i en TDC-butik og se, at
de mindst har 20 på lager (Nørrebrocentret), så ulmer vreden ikke
mindre!

Løsningsforslag: Lad dem, som har den gamle HD-sagem, gå ned i den
nærmeste TDC-butik og få den byttet til den nye Samsung!

Chrissian

Til top
abrinkk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 16:01
Helt enig! Men men men.... Den har jeg også prøvet. Den går desværre heller ikke. Jeg er helt måløs over den behandling! Og jeg er bange for at skulle jeg sætte ord på den her, ville jeg blive forvist fra forumet. 
Hvad der er endnu mere mystisk er, at man tilsyneladende sagtens kan bestille den over telefon men de kan ikke finde ud af at sende ud til os der har bestilt den for adskellige måneder siden!
A. Brink
Til top
dirtyjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 17:15

Det kan bare ikke passe! 2-3 uger!

Har godt nok lyst til at sige de kan beholde den. Men så klapper de nok bare i deres fede hænder, og siger så slap vi af med ham. Så mangler vi bare 1599 andre.

Føj Yousee.

Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 18:16

jeg tror lidt konkurrence ville være godt for både yousee og stofa. Nu ved jeg ikke med resten af landet, men i det meste af kbh er der ingen reelle alternativer, da stofa og yousee leverer forskellige steder og der de fleste steder er forbudt at sætte parabol op.

Det kunne da være man skulle snige sig op på taget og smide sin egen parabol op og se hvor længe der går inden det bliver opdaget. Problemet er nok mere at trække et antennekabel 3 etager ned uden noget lægger mærke til det



Redigeret af Brasch - 09-September-2008 kl. 18:18
Til top
smileguy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 20:42
2 - 3 uger, det er f... for dårligt. kontakter dem i morgen og giver dem en skideballe.
Til top
megholm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-September-2008
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 21:01
Hey, fik at vide idag at de ville sende dem i næste uge. Brokkede mig
selvfølgelig, men han var så skideforstående og sagde at han syntes det var
latterligt at vi ikke havde fået dem først, så det var lidt svært at hidse sig
rigtigt op
Til top
smileguy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2008 kl. 21:48

Oprindeligt skrevet af megholm megholm skrev:

Hey, fik at vide idag at de ville sende dem i næste uge. Brokkede mig
selvfølgelig, men han var så skideforstående og sagde at han syntes det var
latterligt at vi ikke havde fået dem først, så det var lidt svært at hidse sig
rigtigt op

Ja det kan jeg selvfølgelig godt se, hvis vi får dem i næste uge går det nok, men jeg har ikke tænkt mig at vente 2 - 3 uger på den, så må de finde en anden løsning. evt afhente en selv i TDC Butik og sende en kasse til Sagem 81 så vi kan sende en retur....

Til top
abrinkk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 08:20
Det har jeg netop også foreslået. At vi blot kunne tage vores sagem hd 81 med ned i butikken, bytte den for en samsung HDD og smække en plovmand over disken. Men det kan åbenbart ikke lade sig gøre! Hvorfor forstår jeg virkelig ikke!
A. Brink
Til top
Nezer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Mmmm Mmmm skrev:

Jeg bestilte torsdag aften i sidste uge via telefon ved yousee.

Og den ligger klar til afhentning pa posthuset



Hvad vil det sige? Der har da på intet tidspunkt været mulighed for Sagem HD-81 ejere at "bestille" den via telefonen, vi skulle jo sende en slip retur med angivelse om vi ville have den ene eller anden boks...
Hvis du har haft mulighed for at bytte via telefonen må du gerne lige melde tilbage...
Til top
Chrissian Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2008 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Asbjørn Brink Asbjørn Brink skrev:

Det har jeg netop også foreslået. At vi blot kunne
tage vores sagem hd 81 med ned i butikken, bytte den for en samsung
HDD og smække en plovmand over disken. Men det kan åbenbart ikke
lade sig gøre! Hvorfor forstår jeg virkelig ikke!


Det forstår jeg virkelig heller ikke!
Det kan ikke være så svært?! For at undgå evt. snyd (Det er vel derfor de
ikke gør det? Eller er det bare på pga dårlig kundeservice? ), kunne
man jo tage sin Yousee-faktura med ned i butikken sammen med sit
sygesikringsbevis, så de kan notere kundenummer mv. Det burde vel
egentligt være nok til at man kan få udleveret kræet?

Så kan de jo eftersende pakkelabel til returnering af den gamle og
EVENTUELT fakturere os de 500 kr. via regning. Ja, eventuelt er
highlight'et, for, efter denne tur vi nu har været igennem, mangler det så
ikke bare, at vi ikke får boxen kvit og frit?!? Een eller anden
kompensation, burde vi ihvertfald været berettiget til!? Også fordi, det
endnu engang ser ud til, at vi skal være betatestere for dem.

C
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu