recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Juletilbud" hos Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Juletilbud" hos Stofa

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Lindahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Emne: "Juletilbud" hos Stofa
    Sendt: 20-December-2008 kl. 20:58

Jeg ringede ind til Stofa her den anden dag, fordi jeg ville opsige mit "digitale spejl" - Har simpelt hen døjet med så mange problemer med enten boks (Samsung) ell. smartcard. Det virker lige et par dage, og så er beskeden pludselig, at "kanalen er kodet", selvom det er kanaler jeg betaler for   Så kan man ellers sidde i kø på telefonen i 20 minutter, for at få Stofa til at gensende data til boksen. Og så starter det forfra efter et par dage

Men hvor om alting er, så fik jeg at vide af supporteren hos Stofa, at de kører et "juletilbud" hos Stofa, hvor man får Zaptor-boksen, HD-pakken og kortafgifter det 1. år, for i alt 399,-.
(Og naiv som jeg er, så fik jeg selvfølgelig kringlet det sådan, at jeg opsage det gamle abonnement, og fik et nyt med boks. Så håber jeg sgu det er mere succes med den nye boks/kort).
Tilbuddet er da til at tage og føle på. Måske de er bange for, at for mange kunder vil flygte over til Boxer

Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb
NAD C162
NAD 214 THX
Dali 109
Panasonic TH-50PV60
Xbox360 60 gb
MSI Wind 320 gb
HTC Magic
Til top
Marco Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 00:20

Jeg har også benyttet mig af det gode juletilbud til 399,- men undrer mig over at de ikke reklamerer noget mere for det, hvis de gerne vil have flere kunder i butikken.

Jeg har ikke hørt noget fra Stofa til trods for at jeg har været kunde hos dem i snart 5 år og tidligere tilmeldt mig deres nyhedsbrev. Og på hjemmesiden ligger tilbuddet pludselig gemt under punktet "Bestil" 3-4 klik nede på siden. Det virker meget uheldigt og tilfældigt, synes jeg...

Men på den baggrund, kan jeg jo kun opfordre til at så mange så muligt, benytter sig af tilbuddet der med Stofas egne ord "vist nok" løber året ud. Og derefter krydser jeg fingre for at Zaptoren bare kører nogenlunde stabil her i Århus selvom man har læst rigtig meget skidt omkring den. Modtager den i dag, mandag, om alt går vel hos Post Danmark :-)



Redigeret af Marco - 22-December-2008 kl. 00:21
Til top
Venomous Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 420
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 10:22
Har også benyttet mig af deres tilbud, ligesom min svoger og en af mine kollegaer.

Jeg tror at grunden til at de ikke reklamere mere med det, er at det nok koster dem en del at gøre det så billigt.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 10:27
Her i byen hvor jeg bor med ca 7000 indbyggere har de reklameret med det i den lokale avis. Dette tilbud gjalt dog kun en Torsdag:-(

Jeg valgte ikke at købe da jeg kan se at der er mange der har bøvl med sin Zaptor.

399 kroner er da rigtig billigt hvis det ellers virker. Ellers er det pengene ud af vinduet, som JEG desværre tror det er.


Redigeret af pipper - 22-December-2008 kl. 10:28
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 14:05

Det er helt klart ikke penge ud af vinduet, hvis du spørger mig. Ja der har og er stadig problemer - men hos mig fungere den 99,5% af tiden og så giver den bare et helt perfekt billede til min 42 tommer Pana.

Henrik

 



Redigeret af dataho - 22-December-2008 kl. 14:12
Til top
eudlek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 15:50

Hvis man som Lindahl kun har haft problemer med Zaptor og Stofas digitale spejl, kan det da hurtig vise sig at blive penge ud af vinduet at hoppe på dette tilbud. Står man derimod og skal bruge en Zaptorboks og digitalt spejl fra Stofa, er det da et rigtig godt tilbud.

Forstår dog ikke helt hvordan man kan gå fra at have så mange problemer med Zaptor, at man ønsker at opsige sit abonnement; til at man i stedet vælger at hoppe på et tilbud og dermed flere penge på et produkt, man er utilfreds med. Men held og lykke med det, håber du får mere succes med en ny boks.

Til top
Venomous Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 420
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af eudlek eudlek skrev:

Hvis man som Lindahl kun har haft problemer med Zaptor og Stofas digitale spejl, kan det da hurtig vise sig at blive penge ud af vinduet at hoppe på dette tilbud. Står man derimod og skal bruge en Zaptorboks og digitalt spejl fra Stofa, er det da et rigtig godt tilbud.

Forstår dog ikke helt hvordan man kan gå fra at have så mange problemer med Zaptor, at man ønsker at opsige sit abonnement; til at man i stedet vælger at hoppe på et tilbud og dermed flere penge på et produkt, man er utilfreds med. Men held og lykke med det, håber du får mere succes med en ny boks.



Nu er det jo den gamle samsung boks han har haft problemer med, så forstår udemærket godt at han springer på tilbudet med den nye motorola boks.
Til top
eudlek Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 20:21

Ups, det havde jeg totalt overset

Så kan jeg også sagtens forstå han valgte tilbuddet. 399,- for boks, kortafgifter og HD-pakke er godt nok også billigt.

Til top
simpsons Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 22:58
Godt tilbud er det skutte... specielt fordi de her efter over 1 år med problemer stadig ikke magter at få løst essentielle problemer som software der virker.

Jeg vil hvert fald seriøst overveje skiftet til Boxer når de starter i nærområdet, bla fordi:
- zaptor er skod
- features som var antydet som værende gratis koster en formue (bla. startforfra)
- total mangel på de interessante HD kanaler (tv2film hd og kanal5 hd)
- zaptor er stadig skod og genstarter mange gange om dagen
- syntes at det er for dyrt.

Man får næsten mistanke om at alle de økonomiske problemer hos Motorola er endt med at stofa sælger en skod-boks til et fjernsyn som de ikke kan få support på mere.

Thomas
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 05:13
Oprindeligt skrevet af simpsons simpsons skrev:


- total mangel på de interessante HD kanaler (tv2film hd og kanal5 hd)


Nu kan de vel ikke klandres for ikke at udbyde kanaler der ikke er startet endnu!!?? ( TV2 FILM HD )
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 08:57
I stedet for at lokke flere kunder ind i butikken, burde Stofa gøre noget for de eksisterende kunder. Det kunne fx være at få skidtet til at fungere eller give os lidt rabat for at have købt et fejlbehæftet produkt!
+ 70 positive handler!
Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Status: Offline
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 10:28

Stofa kommer med TV2 Film HD til 1. Januar hvor kanalen åbner... Så den har de

Skrives også på Zaptor tv



Redigeret af moweesteffen - 23-December-2008 kl. 10:28
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu