recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC LT-26X70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC LT-26X70

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC LT-26X70
    Sendt: 13-Januar-2007 kl. 23:04

Svigermor overvejer at købe nævnte Jvc tv og en JVC DR-MX10 (VHS/DVD/HDD - optager).
Nogen der kan sige godt/skidt om et sådan køb?

Svigerfar har en LT-32X70 og MH300 - det står gangske godt.

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2007 kl. 11:18

Du får nogle af klassens bedste produkter. De koster lidt mere end mange andre, men du får også meget mere for pengene. Der er ingen andre LCD skærme på markedet der kan konkurrere med denne model på lydkvalitet og billedkvalitet.

Og DR-MX10 er ekstrem nem at bruge med dansk hjælpe menu, med forklaring af de forskellige funktioner, dansk menu, og en nem logisk menustyring.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2007 kl. 11:30

Tak for info.
Jeg kender DR-MX10, vi har en lille pc-klub på mit arbejde hvor vi har indkøbt sådan en. Den kan medarbejderne så låne hvis de vil overspille gamle VHS bånd til DVD.
Den er rigitgt god og enkel at betjene - jeg har skrevet en "minivejledning" til den - så alle kan finde ud af det.
Jeg har selv overspillet en stak VHS bånd alle uden problemer af nogen art. Eneste anke jeg har hørt er at den ikke kan bruge både DVD+ og DVD-, men hvad - man kan jo bare købe de rigtige DVD'er.
Nå men jeg skal til svigerforældrene senere idag - så kan jeg jo godt sætte dem igang med indkøbene.

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu