recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: En god mobiltelefon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: En god mobiltelefon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: En god mobiltelefon
    Sendt: 27-August-2013 kl. 09:35
Hej

Jeg søger en ny og "god" mobiltelefon.

Jeg har nu levet med min Desire S siden dens lancering tilbage i marts 2011, og den klarer det faktisk stadig igennem dagligdagen uden store problemer, men jeg kan dog godt mærke, at der mangler lidt kræfter bag hjelmen.

Derfor søger jeg en ny mobil. Gerne fra HTC, men andre mærker kan også have interesse.

Eneste krav er, at den skal minimum være i (specifikations)klasse med HTC One S eller lignende. Kvittering ønskes også. Den skal tilmed være 100% ok, og gerne i pæn kosmetisk stand. Jeg er ikke interesseret i en mobil med dybe ridser og smadret glas.

Skriv hvad i har.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 10:30
HTC One har naturligvis også interesse
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu