recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: jabra eller parrot
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: jabra eller parrot

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: jabra eller parrot
    Sendt: 12-September-2013 kl. 17:16
Min kone mangler en dims så hun kan snakke trådløst i bilen.. Nogen der har en jabra freeway eller noget i den stil som vil kunne bruges

gerne på sjælland
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 18:08
Jeg har en Jabra Drive, som er i Hedehusene.
Jeg er ret sikker på at jeg ikke kan finde kvitteringen, men til gengæld har jeg ikke de store forventninger til prisen ;-)

Jeg kan ikke huske hvor gammel den er.
link til modellen http://www.jabra.com/Products/Speakerphones/JABRA_DRIVE/Jabra_DRIVE
Til top
Lantis. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lantis. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 19:15
Jeg har en Plantronics Voyager pro HD som er helt ny, måske at der er noget, og det er i Tune
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 19:19
Tænkte om det kunne være noget som kunne sidde på solskærmen.   Ved ikke hva hun siger til at skulle have noget i øret.    
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Tænkte om det kunne være noget som kunne sidde på solskærmen.   Ved ikke hva hun siger til at skulle have noget i øret.    

Så køb dog den Jabra Drive længere oppe
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 05:27
Okay rolig.    Havde bare læst en halvsløj anmeldelse af lyden.   Så er man jo lige vidt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 07:12
forzajuve havde skrevet en PM til mig om at han ikke var helt tændt på den, så det var derfor der kom et bump :-)

Skulle du skifte mening, så er det din for en hund :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu