recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ka’ den ikke det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKa’ den ikke det?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2jur Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Emne: Ka’ den ikke det?
    Sendt: 24-April-2005 kl. 11:15

Jeg har problemer med en Pioneer 520, måske er det mig der gør noget forkert.

Har været ude for at have dvd-r skiver liggende, der var indspillet men ikke afsluttet, meningen er senere at optage skivene helt, men så kan det ske at Pioneeren afviser skiverne.

Det mærkelige er at normalt kan den godt gøre det, men engang imellem så vil den ikke.

Jeg bruger normalt Verbatim skiver.

Har lige nu været ude for den har afvist 2 skiver, skiverne har ligget en uges tid, glemmer den et eller andet.?

 

 

Mener at kunne huske jeg har læst, at man ikke kan afsluttet på anden måde, end med den maskine de er brændt med, er det rigtigt.?

 

 

Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2005 kl. 12:10
Jeg har før kørt multisession på DVR-520H med 1 uges mellemrum, så den kan godt (både Ritek og Verbatim skiver). Jeg ved ikke lige hvad der kan være galt. Jeg har kørt i video mode, men tror ikke det gør en forskel.
Til top
2jur Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2005 kl. 12:57
Jeg køre også video mode, kan det være fordi jeg har rodet med nogle indstillinger, jeg roder jævnligt med opsætningen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu