recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabler i Masterlink junction box? Hvordan gør man?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kabler i Masterlink junction box? Hvordan gør man?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 10:48

Beer
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 11:02
Har man fire, eller flere enheder på, så kortslutter man blå/hvid med pink.

M.v.h.
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 12:28
Ja men samles i den rigtig sted som farver koden viser i junction box.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 13:09
Jeg skal have 2 enheder på, måske 3. Så er det vel fint?! :-) Men der er vel ikke nogen som kender et link hvor man kun kan købe den hvide dims "push-in tool"?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 13:11
Ved 3 enheder er der intet problem.
Alt efter hvor meget det haster, kan jeg muligvis få fat i en til dig.
Ellers kan man benytte en lille flad skruetrækker...

M.v.h.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 13:16
ja over 3 enheder, ville da også være at "overclocke" den. ;-)

Der går et par uger før jeg skal bruge den, skal lige have trukket kablerne først. Så hvis du kan skaffe en, vil det være super. Mange tak. :-)
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 17:51
Er der nogen der kan skaffe mig sådan en "push-in tool"? Eller komme med et alternativ, måske en skruetrækker eller andet som kan bruges? :-) Nu mangler jeg den nemlig ret meget! ;-)
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2015 kl. 18:55
lille skruetrækker eller enden af lille hobbyknive. så du kan trykke kablet fast. eller vad der nu kan bruges uden at ød ligge det. 
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 00:04
Jeg har fundet en spartel, den burde være fin til det. Skal man så bare mase kablet ned ved hjælp af min spartel?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 00:25

Du skal bruge noget der kan trykke kablet ned på begge sider af klemmen samtidigt, lige som det originale værktøj gør. Det du vil, kan meget nemt ødelægge begge dele.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 12:03
Så de klikker let på plads? Er der nogen som kan henvise mig til et præcis produkt ved Harald Nyborg eller andet steds, som kan bruges til dette? Min spartel må være for tyk? :-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 12:16

Det er nemt med det rigtige værktøj, ellers er det ret bøvlet, da det er svært at klemme det rigtigt på plads
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu