recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke opdatere mit samsung 7005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke opdatere mit samsung 7005

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke opdatere mit samsung 7005
    Sendt: 11-Januar-2013 kl. 11:07
Jeg har et samsung 7005 Smart tv fra 2012. Jeg er lidt i tvivl om hvilken firmware version der ligger på mint tv. Kigger jeg i menuen er feltet Software-opdatering gråt og jeg kan ikke aktivere det. Om det er her jeg skal kigge efter versions nummeret er jeg i tvivl om.
 
Jeg kan nu på nettet se at den seneste firmware version er fra januar 2013, så den har jeg downloadet til en USB stick. Men problemet er igen at jeg ikke kan trykke på software-opdatering da det er gråt. Nogle som oplever det samme ? eller hvad man kan gøre ?


Redigeret af SpookiePower - 11-Januar-2013 kl. 11:36
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 12:44
Til top
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 14:46
jeg vil prøve at se om det kommer igen automatisk.
Til top
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 20:10
Jeg kan stadig ikke få lov til at opdatere. 

Er der nogle som ved, om samsung stadig har problemer med deres servere ?
Til top
jb3112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb3112 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 22:16
Købte es8005 i går og det har virket upåklageligt
Har opdateret med software fra usb da den er nyere den der er på nettet
Til top
SpookiePower Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SpookiePower Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 22:19
Men min opdaterings knap bliver ved med at være grå, og kan ikke vælges.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu